تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز فروش هیوندای i20 ویژه فروردین ماه + جدول

آغاز فروش هیوندای i20 ویژه فروردین ماه + جدول

آگهی فروش گروه خودروسازی کرمان موتور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید، فروش دو مرحله‌ای هیوندای i20 را آغاز کرد. گفتنی است که گروه خودروسازی کرمان موتور همانند ماه‌های گذشته، برای فروش هیوندای i20 هاچ بک قیمت 86 میلیون و 900 هزار تومانی را تعیین کرده است که حدود 45 میلیون تومان آن به عنوان پیش پرداخت در زمان ثبت نام از متقاضی دریافت شده و مابقی هزینه پرداختی ماشین هم پس از صدور دعوتنامه از مشتری دریافت می‌شود.
علاوه بر این‌ها، گروه خودروسازی کرمان موتور به ترتیب سود مشارکت 20 درصد، سود انصراف 14 درصد، تاخیر در تحویل 2.5 درصد ماهیانه و همچنین موعد تحویل تیرماه 96 را برای عرضه هیوندای i20 هاچ بک به مشتریان برنامه ریزی کرده است.
در رابطه با مشخصات فنی هم می‌توان گفت که خودروی هاچ بک i20 با ابعاد 4035 میلی متری در طول، 1734 میلی متری در عرض و همچنین ارتفاع 1474 میلی متری در کنار فاصله بین دو محور 2570 میلی متری به مشتریان عرضه خواهد شد که در سینه خود تنها از پیشرانه‌ای 1.4 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی سود می‌برد. پیشرانه‌ای که در محدوده دور 6000 دور بر دقیقه می‌تواند قدرتی حدودا 99 اسب بخاری و همچنین در دور موتور 4000 هم حداکثر گشتاوری 134 نیوتن متری تولید و به واسطه جعبه دنده‌ای 4 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک به خروجی منتقل کند.
شرایط فروش هیوندای i20

شرایط فروش هیوندای i20





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز فروش هیوندای i20 ویژه فروردین ماه + جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..