تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه تلاش برای فرار روحانی از مناظره‌های انتخاباتی/ بهانه جویی برای انتخاب مجری های تلوزیونی

خبر ویژه//

به اعتقاد برخی ناظرین سیاسی دلیل اصلی فرار حسن روحانی از مناظرات، نگرانی رییس جمهور و مشاورانش از عدم توان در دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید و نداشتن پاسخ به سوالات منتقدین است.

ارسال زمانبندی شده: 

پنجشنبه, 10 فروردين, 1396 - 04:00

ادامه تلاش برای فرار روحانی از مناظره‌های انتخاباتی/ بهانه جویی برای انتخاب مجری های تلوزیونی

به گزارش عمارنامه،  از چندی قبل تلاش روحانی برای فرار از مناظره‌های تلوزیونی علنی و رسانه ای شد.

خالی بودن دست دولت از عملکرد مناسب در حوزه های مختلف و به خصوص معیشتی و اقتصادی سبب شده که اعتدالیون برای تحت تاثیر قرار دادن مناظره ها حتی دست به بهانه جویی در اینباره بزنند.

این در حالیست که گفته شده مجریان مناظره‌های انتخاباتی تلویزیون معرفی شده‌اند ولی اعتدالیون از همین الان برای تحت تاثیر قرار دادن فضای مناظره‌ها به انتخاب برخی مجری‌های برنامه "مناظره" اعتراض دارند. حتی گفته‌اند که اگر مجریان مناظره‌ها دلخواه آنها نباشد، روحانی حاضر نخواهد بود در این برنامه تلوزیونی شرکت کند!

لازم به ذکر است، به اعتقاد برخی ناظرین سیاسی دلیل اصلی فرار حسن روحانی از مناظرات، نگرانی رییس جمهور و مشاورانش از عدم توان در دفاع از عملکرد دولت تدبیر و امید و نداشتن پاسخ به سوالات منتقدین است.

 منبع: جهان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه تلاش برای فرار روحانی از مناظره‌های انتخاباتی/ بهانه جویی برای انتخاب مجری های تلوزیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..