تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام 9 هزار نفر در تورهای تهرانگردی نوروزی

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران از ثبت نام بیش از 9 هزار نفر در تورهای تهرانگردی نوروزی خبر داد.

فرزاد هوشیار در گفت و گو با ایسنا با شاره به استقبال مردم از تورهای نوروزی شهرداری تهران با بیان اینکه سامانه 137 یکی از روش های اطلاع رسانی ثبت نام در تورهای گردشگری است گفت: بر این اساس از 28 اسفندماه تا کنون 14 هزار 879 تماس تلفنی با این سامانه انجام شده است.

وی با بیان اینکه ستاد گردشگری شهرداری تهران تورهای رایگان ویژه خانواده شهدا برگزار می کند، ادامه داد: بر اساس این برنامه ریزی روزانه میزبان 5 خانواده در هر منطقه بوده ایم وبر اساس آمارهای موجود تا کنون 2519 نفر از خانوداده شهدای مدافع حرم، دفاع مقدس و آتش نشان در این تورها حاضر شده اند.

هوشیار با بیان اینکه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نیز به عنوان سازمان بالادستی ستاد گردشگری تهران ضمن شناسایی خانواده های محروم در مناطق 22 گانه، تورهای گردشگری رایگان ویژه این افراد برگزار کرده است، گفت: بر همین اساس 620 تور گردشگری رایگان ویژه خانواده کم برخوردار برگزار می شود که تا کنون 645 نفر در این تورها شرکت کرده اند.

رییس ستاد گردشگری شهرداری تهران در پایان با اشاره به استقبال مردم از تورهای نیم و یک روزه گفت: بر اساس آمارهای موجود تا کنون 9 هزار و 735 نفر در این تورها ثبت نام کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام 9 هزار نفر در تورهای تهرانگردی نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..