تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش مدارس تحت پوشش طرح «تعالی مدیریتی»

عظیم محبی مدیر کل آموزش متوسطه اول در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رتبه‌بندی مدارس و تاثیر آن در روند فعالیت‌های مدرسه عنوان کرد: این برنامه هر ساله برای مدارس دولتی در نظر گرفته می‌شود و ارزیابی‌ها به طور مداوم در سطح کشور تداوم می‌یابد.

وی ادامه داد: امسال ارزیابی‌ها در سطح مدارس انجام شده و بر اساس اطلاعات کسب شده در سطوح مختلف مدارس، رتبه‌بندی صورت گرفت.

مدیر کل آموزش متوسطه اول بیان کرد: در نظر داریم برای سال آینده تمامی مدیران را آموزش داده و ۳۰ درصد به مدارس تحت پوشش تعالی مدیریتی بیافزاییم.

محبی افزود: از اول مهر مجددا مدارس تحت پوشش طرح تعالی مدیریتی مورد ارزیابی قرار گرفته و در سطوح مختلف دسته‌بندی می‌شوند که با توجه به فعالیت‌هایشان می‌توانند نسبت به سال گذشته ارتقای رتبه داشته باشند.

وی یادآور شد: چنانچه مدرسه‌ای نسبت به سال قبل نزول پیدا کرده باشد در خصوص این مسئله باید بررسی‌های لازم را انجام دهیم تا علل افت رتبه مشخص شود.

محبی در خصوص تاثیر این رتبه‌بندی اظهار داشت: مدارسی که تحت پوشش طرح تعالی و رتبه‌بندی قرار گرفتند، از فعالیت‌هایی با نظم بیشتر برخوردار بوده و روند مشارکت در آنها سیر صعودی دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش مدارس تحت پوشش طرح «تعالی مدیریتی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..