تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه "بازگشت همکلاسی" با 

امیر خورشیدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با اشاره به تولید برنامه "از آسمان" با محوریت شهید "محمدحسین سپهر" اظهارداشت: با بازگشت پیکر شهید "حسین سپهر" پس از30 سال به وطن برنامه" از آسمان" با عنوان "بازگشت همکلاسی" تولید و پخش می‌شود.

وی افزود: این برنامه شامل قسمت‌هائی از لحظات حضور پیکر مطهر"شهید سپهر" در معراج الشهدا، دیدار و وداع مادر و خانواده "شهید سپهر" با او، مصاحبه با همرزمان شهید، مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری وی در همدان و تهران است.

تهیه کننده و کارگردان "از آسمان" با بیان اینکه سازندگان این برنامه با همراهی کمیته جست‌وجوی مفقودین در قالب سرکشی به خانواده" شهید سپهر" در منزل وی حضور یافته و تصاویر مربوط به زمان اطلاع رسانی به خانواده درباره بازگشت پیکر شهید را ضبط کرده است، عنوان کرد: برنامه" بازگشت همکلاسی" شنبه 12 فروردین ماه امسال همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) ساعت 15:10 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

وی درباره دلایل تولید این برنامه وپرداختن به شهدای استان همدان گفت: پیش از این ما درباره شهدای استان همدان به ویژه شهدای مدافع حرم همچون "سرلشگر پاسدار شهید حاج حسین همدانی" نیز برنامه‌ای تولید کرده بودیم که قصد داریم این کار را ادامه دهیم.

خورشیدی‌فر بیان کرد: در روزهای آینده ساخت برنامه‌ای با محوریت شهید مدافع حرم "محمدرضا زارع الوانی" از شهدای استان همدان که سال پیش در جبهه مقاومت به شهادت رسید، در همدان و تهران آغاز می‌شود.

به گزارش تسنیم، شهید" حسین سپهر" از شهدای مفقودالجسد گردان تخریب لشگر32 انصارالحسین(ع) است که در 26 دی ماه  به عنوان بسیجی در عملیات کربلای 5 شرکت کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید چندی پیش در جریان تفحص پیکرهای مطهر شهدا توسط کمیته جست و جوی مفقودین به وطن بازگشت و از طریق انجام آزمایشات دی.ان.ای شناسایی شد.

انتهای پیام/     




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه "بازگشت همکلاسی" با »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..