تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قابلیت مکالمه صوتی تلگرام برای غرب اروپا منتشر شد

تیم تلگرام با انتشار پستی در وبلاگ خود از انتشار قابلیت مکالمه صوتی در این اپلیکیشن پیام رسان خبر داد؛ آپدیتی که مدت‌های طولانی در پروسه بررسی اپ استور جهت انتشار قرار داشت.

تلگرام اعلام کرده که برای شروع فعلا کاربران ساکن غرب اروپا قادر به برقراری مکالمات صوتی هستند، اما به زودی کاربران سایر کشورها هم قادر به استفاده از آن خواهند بود. کلیه مکالمات صوتی تلگرام به صورت دو سویه رمزنگاری شده هستند. این بدان معناست که نه فقط سازندگان اپلیکیشن بلکه هیچ شخص ثالث دیگری قادر به شنود آن ها نیست.

تلگرام حتی برای این که از امنیت مکالمه ها ۱۰۰ درصد مطمئن شوید شیوه منحصر به فردی را در پیش گرفته: هنگام برقراری تماس، ۴ اموجی برای شما و طرف مکالمه به نمایش در می آید که اگر برای هر دوی تان یکسان بود، می توانید از امن بودن تماس اطمینان حاصل کنید.

آخرین نسخه تلگرام هم اکنون در اپ استور و گوگل پلی منتشر شده، اما احتمال دارد که فعلا قادر به استفاده از مکالمه صوتی آن نباشید. البته با توجه به آپدیت های پیشین تلگرام احتمالا تا انتشار این قابلیت برای سراسر دنیا نباید مدت زمان زیادی را منتظر بمانیم.

منبع: ارتباطات و فناوری / همشهری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قابلیت مکالمه صوتی تلگرام برای غرب اروپا منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..