تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شوخی اینستاگرامی حمید فرخ‌نژاد با فروش دو فیلم کمدی/ کاریکاتور

شوخی اینستاگرامی حمید فرخ‌نژاد با فروش دو فیلم کمدی/ کاریکاتور

فرهنگ > سینما - حمید فرخ‌نژاد با انتشار کاریکاتوری از خود، با فروش دو فیلم کمدی اکران نوروزی شوخی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمید فرخ‌نژاد که دو فیلم «خوب بد جلف» و «گشت 2» را این روزها روی پرده سینما دارد، طرحی را که فرزاد موسوی کشیده است، در رابطه با فروش این دو فیلم در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. بالای این طرح نوشته شده است: «گیشه‌های سینمای ایران در نوروز 96 در تسخیر بازیگر خوزستانی»

در اکران نوروزی سینماهای ایران، فیلم‌های کمدی «خوب بد جلف» کار پیمان قاسم‌خانی و «گشت 2» به کارگردانی سعید سهیلی رتبه‌های اول و دوم فروش را در اختیار دارند.

حمید فرخ‌نژاد در «خوب بد جلف» نقش یک افسر پلیس و در «گشت 2» نقش یک زندانی تازه آزاد شده را بازی می‌کند.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شوخی اینستاگرامی حمید فرخ‌نژاد با فروش دو فیلم کمدی/ کاریکاتور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..