تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب تازه در سیما

فرهنگ > تلویزیون - با حکم مرتضی میرباقری، معاون سیما، سیدغلامرضا میرحسینی به سمت مشاور اجرایی معاونت سیما منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی میرباقری، معاون سیما، سیدغلامرضا میرحسینی را به عنوان مشاور اجرایی معاونت سیما منصوب کرد. در حکم معاون سیما به ساماندهی و ارتقا امور مجریان و تهیه‌کنندگان سیما و ساماندهی کنداکتور برنامه‌های سیما اشاره شده است.

از دیگر تاکیدات مرتضی میرباقری می‌توان به پیگیری رفع نیازهای اساسی و استقرار شبکه‌های نوپا، طراحی هنرمندانه برای حضور طرف‌های مشارکت؛ به منظور یکسان‌سازی هویت و ساختار برنامه‌ها و حذف برنامه‌های مشارکتی خارج از شان معاونت سیما و رسانه و جایگزین نمودن برنامه‌های مشارکتی اثرگذار و فاخر با هدف افزایش درآمد اشاره کرد.

سیدغلامرضا میرحسینی مدیر سابق شبکه سوم سیما بود که خرداد 95، جای خود را به علی‌اصغر پورمحمدی، معاون سابق سیما داد تا از این پس او مدیر شبکه سه باشد.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب تازه در سیما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..