تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پول یخ فروش و پیک را هم نداده‌اند/ معلوم نیست نفت چرا تیم دارد!

به گزارش آسمونی، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی نفت تهران – سیاه‌جامگان، گفت: این اولین بازی ما در سال جدید است. تیم سیاه‌جامگان در دو دیدار قبلی‌اش نشان داده که تلاش می‌کند هر طور که شده در لیگ برتر بماند. ما از لحاظ جدولی شرایط‌مان خوب است و به دنبال این هستیم که رتبه‌مان را بالاتر ببریم.

2354006 پول یخ فروش و پیک را هم نداده‌اند/ معلوم نیست نفت چرا تیم دارد!

وی افزود: روی سه امتیاز این بازی خیلی حساب کرده‌ایم و دنبال این هستیم و امیدوارم با کسب برد شرایطمان را در جدول بهبود ببخشیم. فعلا اوضاع ما از لحاظ فنی خوب است و می‌خواهیم سهمیه حضور در آسیا را از همین بازی‌های لیگ کسب کنیم.

سرمربی نفت تهران با اشاره به مشکلات عمده تیمش خاطرنشان کرد: ما هر کاری از دستمان برمی‌آمد قبل از عید انجام دادیم تا شرایط تغییر کند اما در نهایت با بازیکنان به این نتیجه رسیدیم که برای ۶ بازی آینده بدون چشم داشتی نهایت تلاشمان را انجام دهیم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم. خیلی وقت است که من در مورد مشکلات تیم فریاد می‌زنم و متأسفانه تیم صاحب ندارد و نمی‌دانیم با چه کسی طرف هستیم. انواع و اقسام طلبکاران سر تمرین آمده‌اند اما حق نداریم حرفی به آنها بزنیم.

دایی خاطرنشان کرد: من در تیم‌های زیادی بازی کرده‌ام و در آنجا هم مشکلاتی داشتیم اما مشکلات تیم نفت را در هیچ جا ندیده‌ام. از یخ فروش تا پیک غذاخوری همه از باشگاه طلبکار هستند و کسی هم پاسخگوی آنها نیست. سری قبل خواستیم بازیکنان را برای ریکاوری به سالن بدنسازی ببریم اما با محسن خلیلی صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم پولی برای گرفتن سالن هم نداریم. مطمئن باشید اگر تیم من حمایت می‌شد الان شرایط بسیار بهتری را داشت. از ابتدای فصل فقط وعده و وعید شنیدیم، حسین شهریاری هم برخلاف میل باطنی‌اش مجبور شد استعفا دهد. او مدتی وعده پرداخت پول به بازیکنان در بهمن و اسفند را داد و به نوعی فقط زمان خرید. اما الان می‌بینیم هیچگونه از وعده‌ها عملی نشده است کاش از اول می‌گفتند که پولی نیست و الکی بازیکنان را امیدوار نمی‌کردند. به هر حال مجبور شدیم به بازیکنان بگوییم برای ادامه راه و بدون هیچ چشم داشتی در تمرینات حضور پیدا کرده و به هیچ چیزی فکر نکنند. دور هم ضمن تمرین کردن بگوییم و بخندیم و تلاش کنیم تا بازی‌های باقیمانده را با پیروزی پشت سرگذاشته و سهمیه آسیا را بگیریم.

وی اضافه کرد: ما فقط در سه چهار بازی توانستیم لباس قرمز برتن کنیم. برای تهیه لباس تیم هم مشکل داشتیم. عنوان می‌کنند با یک شرکت ایتالیایی برای تهیه لباس قرارداد دارند اما حتی لباس تمرین هم در اختیارمان به اندازه کافی نگذاشتند. متأسفانه یکسری بدهی‌هایی از قبل داشتند و مشخص نشد چرا آمدند و تیمداری می‌کنند. اوضاع تیم ما طوری است که برای محل تمرین هم خط کشی نمی‌کنند. مشکلات ما تا این حد پیش پا افتاده است، حتی پول تدارکاتچی تیم را هم نمی‌دهند در شرایطی که قرارداد او نهایتا ۲۰ تا ۲۵ میلیون است. با ندادن پول تدارکات و یخ فروش‌ها و امثال آنها ظلم می‌کنند و من از این می‌ترسم آه و نفرین آنها یقه تیم ما را بگیرد.

سرمربی تیم نفت تهران خاطرنشان کرد: به این مشکلات پاسخگو نیستند آن وقت می‌آیند و بیانیه می‌دهند هرچند من می‌دانم چه کسی این بیانیه را می‌دهد و او یکی از همکاران خود شماست. آقایان با زندگی این همه آدم بازی می‌کنند، بازیکنان واقعا از شرایط عصبانی هستند اما با این حال در تمرینات شرکت کرده و تلاش می‌کنیم تا این ۶ بازی را به نتایج خوب پشت سرگذاشته و در جام حذفی هم قهرمان شویم.

دایی در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی براینکه چرا در این شرایط در باشگاه نفت مانده و به کارش ادامه می‌دهد گفت: من واقعا به بازیکنانی که با آنها کار می‌کنم علاقه دارم چرا که آنها بچه‌های واقعا خوبی هستند. در این چند سال که کار مربیگری می‌کنم غیر از آن سالی که با سایپا قهرمان شدیم و بچه‌ها واقعا یکدل بودند در هیچ تیمی مثل تیم امسالم اتحاد و یکدلی را ندیدم. اینجا کلا وقتی برای انجام کار فنی ندارم چون آنقدر مشکلات زیاد است که به کار فنی نمی‌رسیم اما خدارا شکر اوضاعمان در جدول مسابقات خوب است.

دایی اظهار داشت: روز اولی که آمدم به خاطر شرایطی که داشتیم از من خواستند تیم را در لیگ نگه دارم. فکرش را نمی‌کردند آنقدر خوب نتیجه بگیریم. برای این نتایج همه تلاش کردند از من سرمربی تا تدارکات تیم اما متأسفانه پول قرارداد ۲۰ میلیونی تدارکات را هم نمی‌دهند. اینها کوتاهی نیست ظلم است. مگر می‌شود از کنار این مسائل به سادگی گذشت؟ اگرچه هر باشگاهی مشکلات خود را دارد اما در اینجا ما نه تنها با مشکلات خودمان دست و پنجه نرم می‌کنیم بلکه برای تیممان مشکل هم درست می‌کنند. به هر حال ما با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنیم و هم قسم شدیم که نتیجه بگیریم تا ببینیم باشگاه به خودشان می‌آیند یا خیر.

وی در ادامه در مورد نتایج اخیر تیم ملی و عملکرد کارلوس کی‌روش یادآور شد: اگر از تیم ملی همیشه حمایت کردم به خاطر این است که عاشق تیم ملی و مردم کشورم هستم. وقتی تیم ملی نتیجه می‌گیرد مردم از ته دل خوشحال می‌شوند مردمی که در کشور به غیر از فوتبال چیز دیگری نیست که خوشحالشان کنند. کی‌روش از زمانی که هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است، در این تیم تحول ایجاد کرده است تا حدی که ما الان در هر پست دو سه بازیکن آمده در اختیار داریم. مگر می‌شود که گفت او کاری نکرده است. شاید برخی مربیان ایرانی از من دلخور شوند اما واقعیت این است که کی‌روش از لحاظ فنی خیلی از من و دیگر مربیان ایرانی بالاتر است. او در منچستر، رئال و تیم ملی پرتغال کار کرده و مسلم است که دانش مربیگری بالایی دارد. کی‌روش در این چند سال در فوتبال ما خیلی زحمت کشیده و به نوعی در تیم ملی پوست اندازی کرده است. خیلی با نتایج تیم ملی حال می‌کنم و واقعا خوشحال می‌شوم که می‌بینم این همه تماشاگر به استادیوم می‌رود. کی‌روش از لحاظ فنی برای تیم ملی کم نگذاشته و وظیفه امثال من این است که از او حمایت کنیم. آرزو می‌کنم تیم ملی راهی جام جهانی شده و در روسیه نیز از گروهش صعود کند.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل بعد باشگاه از او برنامه خواسته است یا خیر؟ گفت: من اصلا به آینده فکر نمی‌کنم چرا که وقتی هر روز صبح از خواب بیدار می‌شوم به این فکر می‌کنم که امروز چه کاری انجام دهم. مشکلاتمان آنقدر زیاد است که به من اجازه نمی‌دهد به آینده فکر کنیم. همین که مشکلات روزمان را حل کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

دایی در پایان در مورد اینکه برای سال ۹۶ چه آرزوهایی دارد، خاطرنشان کرد همیشه آرزویم این بوده که وضع اقتصادی مملکتمان خوب شود چرا که من بیشتر از شماها با مردم در ارتباط هستم و واقعا می‌بینم چه افرادی با چه مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند به این خاطر آرزو می‌کنم وضع اقتصادی مملکت خوب شده و این مردم و کلا هیچ پدر و مادری شرمنده فرزند خود نشود. از لحاظ ورزشی هم آرزو می‌کنم که تیم ملی با شکست ازبکستان راهی جام جهانی شده و در این رقابت‌ها نیز موفق باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پول یخ فروش و پیک را هم نداده‌اند/ معلوم نیست نفت چرا تیم دارد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..