تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست زمین در منطقه میدان «کیو»؛ مسیر شهرک جهادگران مسدود شد

رضا آریایی در گفتگو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به نشست طبیعی زمین در منطقه میدان کیو خرم آباد اظهار داشت: این نشست زمین در مسیر عبور کانال جمع آوری و هدایت آب های سطحی و زیر زمینی میدان کیو و چشمه های جنب صدا و سیما رخ داده است.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه بلافاصله عوامل امدادی، شهرداری، مدیریت بحران، آب منطقه ای، آب و فاضلاب و پلیس راهنمایی و رانندگی به محل اعزام و نسبت به انسداد خیابان اقدام کردند، گفت: بعد از بررسی های به عمل آمده مشخص شد که این نشست طبیعی زمین به علت فرسودگی کانالی بوده که حدود ۲۰ سال پیش برای جمع آوری و هدایت آب های سطحی احداث شده است.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه محدوده این نشست زمین ۵۰ متر طول دارد، تصریح کرد: کار سبک سازی بر روی کانال با استفاده از ماشین آلات لازم به صورت موقت انجام می شود.

آریایی با اشاره به اینکه شرکت آب منطقه ای در آن زمان مجری انجام این پروژه بوده است، افزود: در این راستا باید با به کار گیری مهندس مشاور از نزدیک بررسی های لازم برای اتخاذ راهکار برای رفع این مشکل اقدام شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر لاین میدان کیو به سمت شهرک جهادگران مسدود شده است، گفت: خوشبختانه با وجود ترافیک فراوانی که در این منطقه وجود داشته هیچ گونه صدمه جانی و مالی را نداشته ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست زمین در منطقه میدان «کیو»؛ مسیر شهرک جهادگران مسدود شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..