تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویژگی های متمایز Bixby، دستیار جدید مبتنی هوش مصنوعی سامسونگ کدامند

ویژگی های متمایز Bixby، دستیار جدید مبتنی هوش مصنوعی سامسونگ کدامند

سامسونگ هفته گذشته دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی خود، Bixby را معرفی کرد. اما در این مراسم مطبوعاتی اشاره ای به ویژگی ها و قابلیت های آن نشد و فقط لوگوی این دستیار به نمایش عمومی در آمد. اما شب گذشته و با رونمایی از دو پرچمدار جدید سری گلکسی اس اوضاع تغییر کرد و بالاخره اطلاعات بیشتری در خصوص قابلیت های این دستیار در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

البته تا پیش از به کارگیری این دستیار توسط کاربران نمی توان رای قطعی در مورد آن داد، اما می توان مطمئن بود که سامسونگ امیدوار است در آینده بتواند تمامی محصولات خود را به این دستیار تجهیز کند و آن را به اسمارت فون ها محدود نکند. اما، تا آن زمان این دستیار فقط با تعداد محدودی از اپلیکیشن ها کار می کند و در واقع عرضه آن در گلکسی اس 8 نوعی تست نسخه بتا در گستره ای وسیع تر است.


در ادامه فهرستی از قابلیت های اصلی حال حاضر Bixby را مشاهده می کنید. با تک شات همراه باشید.


1. دکمه ی مخصوص

bixby


همانطور که مطلع شده اید، گلکسی اس 8 نخستین اسمارت فونی است که از یک دکمه ویژه برای دسترسی به دستیار مجازی خود برخوردار است. این ویژگی شاید خیلی مهم به نظر نرسد، اما Bixby را بسیار در دسترس تر از رقبای خود می کند. برای دسترسی به دستیارهای سایر کمپانی ها کاربر معمولا باید از فشار ممتد بر روی دکمه هوم یا یک فرمان صوتی خاص استفاده کند.


2. درک زبان طبیعی

bixby


Bixby مانند سایر دستیارها از یک محدوده اندک واژگان برخوردار نیست، بلکه در مقابل سعی شده که این دستیار بتواند مکالمات طبیعی را درک کند. بنابراین، اگر کاربر اطلاعات کافی را در اختیار این دستیار قرار ندهد، Bixby با طرح چند پرسش سعی در درک موضوع خواهد داشت. البته کاربران برای اجرای امور مختلف نیاز به فرمان صوتی خاصی ندارند که تغییر بسیار خوبی است.


3.  قابلیت های مشابه

سامسونگ


بزرگترین قابلیت این دستیار این است که قرار است بطور کلی جایگزین داده های لمسی معمول در اپلیکیشن ها شود. یا به عبارت دیگر، Bixby قرار است قادر به انجام تمام کارهایی که کاربران با داده های لمسی انجام می دهند باشد.


4. تشخیص اشیا

سامسونگ


یکی دیگر از ویژگی های جالب این دستیار، قابلیت تشخیص اشیا همانند الکسا است که می تواند محصولات را اسکن کند، متون مرتبط با آن را بخواند و بسیاری موارد مشابه آن. همانند تعدادی اپلیکیشن های مترجم موجود، Bixby هم می تواند متون را در زمان واقعی تشخیص داده و ترجمه کند.


5. یادآورها

سامسونگ


همانطور که از دستیارهای مبتنی بر هوش مصنوعی امروزی انتظار می رود، Bixby نیز به قابلیت های یادآوری پیشرفته ای مجهز است و کاربر می تواند با کمک آن به برنامه ریزی امور روزمره و مبتنی بر محل بپردازد و یادآورهای اپلیکیشن های مختلف را مدیریت کند. این قابلیت می تواند بطور کامل با فرامین صوتی کنترل شود.


6. صفحه هوم

سامسونگ


صفحه اصلی Bixby به جمع آوری تمامی اطلاعات اصلی در مورد اسمارت فون و کاربر تعلق دارد. رفتار کاربر به شدت بر روی ترتیب قرارگیری کارت های موجود در این صفحه تاثیر دارد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویژگی های متمایز Bixby، دستیار جدید مبتنی هوش مصنوعی سامسونگ کدامند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..