تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات سامسونگ در خصوص Infinity Display به کار رفته در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

توضیحات سامسونگ در خصوص Infinity Display به کار رفته در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

برخلاف پرچمداران پیشین سری گلکسی اس، اس 8 و اس 8 پلاس از نمایشگرهای منحصر بفردی برخوردارند که اوایل ماه جاری میلادی سامسونگ نام تجاری آنها را به ثبت رساند. این نمایشگر موسوم به Infinity Display از تعدادی ویژگی ها نوآورانه برخوردار است که بسیار فراتر از رزولوشن و اندازه متفاوت آن است. در ادامه با تک شات همراه باشید.

مورد اول اینکه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از نمایشگری با رزولوشن +WQHD یعنی 2960 در 1440 پیکسل (نسبت 18.5:9) برخوردارند. این دقیقا مشابه استاندارد Univisium است که توسط ال جی در جی 6 به کار رفته است، اما سامسونگ تغییرات مثبت دیگری نیز در نمایشگر Infinity Display خود اعمال کرده است.


نمایشگر اس 8 حدود 80 درصد پنل جلویی را به خود اختصاص می دهد و 18% بزرگتر از مدل قبلی یعنی گلکسی اس 7 است.

گلکسی


سامسونگ با تعبیه ی تمامی دکمه ها در نمایشگر، قدم جدید دیگری برداشته است. البته ترتیب قرارگیری دکمه های home، Recent و Back تغییری نکرده است، اما حالا برای استفاده از این دکمه ها باید نمایشگر را لمس کرد.


آنچه که زمانی یکی از وجوه اصلی سری اس گلکسی ها بود، یعنی دکمه هوم حالا در زیر نمایشگر تعبیه شده و طوری طراحی شده که به یک دکمه فیزیکی هوم شباهت داشته باشد، پس مانند یک دکمه هوم فیزیکی نسبت به فشار واکنش نشان می دهد.


بعلاوه، اکنون کاربران می توانند دو دکمه ی Recent و Back را به دلخواه خود به رنگ مورد نظرشان تغییر دهند. سامسونگ همچنین علیرغم افزودن اسکنر عنبیه به دوربین استاندارد سلفی و تعدادی سنسور دیگر توانسته حاشیه ی فوقانی را نیز باریک کند.

سامسونگ


نسبت نامانوس نمایشگر Infinity Display به کاربران امکان می دهد تا تعامل بیشتری با نمایشگر گوشی خود داشته باشند. به لطف نسبت 18.5:9، نمایشگر گلکسی اس 8 کاربران را قادر می سازد تصاویر و فیدهای بیشتری را بر روی شبکه های اجتماعی مشاهده کنند و متن بیشتری را در ایمیل های خود برای مطالعه در دسترس داشته باشند.


مهمتر اینکه، این نمایشگر برای حالت مولتی ویندو بهینه سازی شده، بنابراین کاربر می تواند در حین تایپ یک متن با استفاده از کیبورد گوشی همزمان کلیپی ویدیویی در یوتیوب را نیز مشاهده کند.


ویژگی جدید Snap Window در گلکسی اس 8 امکان مولتی تسکینگ را تسهیل می کند و به کاربر اجازه می دهد بخش خاصی از یک اپلیکیشن را به بالای نمایشگر پین کند و فضای زیرین را برای انجام امور دیگر استفاده کند.


ویژگی جالب دیگری که در دسترس کاربران گلکسی اس 8 خواهد بود Gentle Notifications است که با استفاده از نورهای لبه های خمیده گوشی و پیام های کوچک پاپ آپ به جای نوتیفیکیشن های بزرگ کار می کند.


در نهایت باید اضافه کنیم که سامسونگ در هر دو پرچمدار جدید خود از پوشش Corning Gorilla Glass 5 استفاده کرده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات سامسونگ در خصوص Infinity Display به کار رفته در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..