تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانی دپ زندگی جنجالی و پرحاشیه «جان مک‌آفی» را به تصویر خواهد کشید

جانی دپ زندگی جنجالی و پرحاشیه «جان مک‌آفی» را به تصویر خواهد کشید

جدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از آن است که جانی دپ (ستاره نام‌آشنای سینمای هالیوود) در فیلمی با عنوان «پادشاه جنگل» (King of the Jungle) نقش جان مک‌آفی را بازی خواهد کرد. این فیلم، زندگی جنجالی و پرفراز و نشیب سازنده آنتی ‌‌ویروس مک‌آفی را روایت خواهد کرد. با تک‌شات و جزئیات این خبر همراه باشید.

 

داستان فیلم «پادشاه جنگل» از جایی آغاز می‌شود که جان مک‌آفی نقاط مختلف عمارت باشکوه خود در کشور بلیز را به یکی از نویسندگان مجله وایرد نشان می‌دهد. این فیلم با الهام از فیلم حماسی «اینک آخر‌الزمان» (Apocalypse Now) ساخته خواهد شد و با نگاهی هجو‌آمیز، سبک زندگی افسار گسیخته و پرحاشیه مک‌آفی را به نمایش در خواهد آورد.

 

گلن فیکارا و جان رکوئا، کارگردان‌های فیلم کمدی «عشق احمقانه و دیوانه وار» (Crazy, Stupid, Love)، سکان هدایت پروژه تولید فیلم «پادشاه جنگل» را در اختیار خواهند داشت و اسکات الکساندر و لری کارازوسکی نیز فیلمنامه آن را خواهند نوشت. این دو فیلمنامه نویس پیش از این، در پروژه تولید فیلم زندگینامه «اِد وود» (Ed Wood) نیز با جانی دپ همکاری داشته‌اند. در حال حاضر، نام بازیگر نقش مکمل و تاریخ اکران فیلم «پادشاه جنگل» اعلام نشده است.

 

شایان ذکر است که جانی دپ در جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های اکشن ماجرایی «دزدان دریایی کارائیب» با عنوان «Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales» نیز به هنرنمایی می‌پردازد. این فیلم در تاریخ ۲۶ می (۵ خرداد) امسال به روی پرده سینماها خواهد رفت.

Johnny Depp Photo
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانی دپ زندگی جنجالی و پرحاشیه «جان مک‌آفی» را به تصویر خواهد کشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..