تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیانیه ضد ایرانی وزرای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پس از نشست در ریاض

نشست وزیران خارجه کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی با صدور بیانیه ای ضد ایرانی، چنانکه انتظار می رفت، به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، نشست وزیران کشورهای حاشیه خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی با صدور بیانیه ای ضد ایرانی، چنانکه انتظار می رفت، به پایان رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، وزرای این کشورها در بیانیه ای بعد از اتمام این نشست آنچه به گفته آنها بیانات تحریک آمیز و غیرمسئولانه و اقدامات تجاوزگرانه ایران در قبال پادشاهی بحرین است را محکوم کردند.

این بیانیه به علاوه بدون اشاره به هیچ مستنداتی ایران را به حمایت از گروه های تروریستی متهم کرده و مدعی شده تهران در صدد دامن زدن به کشمکش های فرقه ای با هدف لطمه زدن به وحدت ملی بحرین است.

ایران بارها اتهامات بی اساس درباره دخالت در امور داخلی کشورهای حاشیه خلیج فارس را رد کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیانیه ضد ایرانی وزرای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پس از نشست در ریاض»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..