تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف سه دختر موتور سوار در قم

جمعه، 11 فروردین 1396 ساعت 03:252017-03-30حوادث

معاون مرکز فوریت های پزشکی قم از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین دختر در قم خبر داد.

- معاون مرکز فوریت های پزشکی قم از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت با سه سرنشین دختر در قم خبر داد.

مهدی فراهانی در گفتگو با خبرنگار مهر به جزییات این حادثه پرداخت و اظهار کرد: عصر روز پنجشنبه حادثه ای به مرکز ارتباطات اورژانس 115 قم اعلام شد که با سایر حوادث ترافیکی تفاوت اساسی داشت.

وی گفت: سقوط از موتورسیکلت در یکی از جاده های اصلی برون شهری قم باعث آسیب دیدن راکب و دو سرنشین موتورسیکلت که هر سه نفر خانم بودند شد.

فراهانی سن این مصدومان را 15 تا 20 سال اعلام کرد و افزود: پس از اعلام این خبر، بلافاصله دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و کارشناسان فوریت های پزشکی پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مجروحان را به بیمارستان منتقل کردند.

به گفته معاون مرکز فوریت های پزشکی استان قم این سه خانم (دو سرنشین و یک راکب) با درجه های شدید و خفیف مصدوم شده بودند
کلید واژه ها: موتورسیکلت - موتور - پزشکی - معاون - حادثه - فراهانی - واژگونی - دختر موتور سوار - اقدامات اولیه - حوادث ترافیکی - دختر - اورژانس 115 - بیمارستان - آمبولانس - ارتباطات - خبرنگار - اورژانس - تفاوت - حوادث - اعزام - گفتگو - استان - جاده - سقوط - مهدی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف سه دختر موتور سوار در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..