تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم سراسر دنیا چگونه به یکدیگر ادای احترام می کنند؟

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در فرهنگ ایرانی برای ادای احترام به دیگران، دست می دهیم و سلام و احوالپرسی می کنیم، اما مردم برخی از کشورها، از روش های عجیبی برای ادای احترام به یکدیگر استفاده می کنند.
به عنوان مثال مردم برخی از مناطق دنیا، برای سلام کردن و احوالپرسی پارچه ای که همیشه در دست دارند را تکان می دهند یا کلاه خود را از سر بر می دارند. در این مطلب به برخی از اشکال ادای احترام در سراسر دنیا می پردازیم.

-تبت
مردم تبت برای احترام به دیگران، کمی از زبان خود را بیرون می آورند تا رنگ زبان خود را نشان دهند؛ مردم این منطقه در قرن نهم به رنگ سیاه لب ها معروف بودند.

مردم سراسر دنیا چگونه به یکدیگر ادای احترام می کنند؟ -فیلیپین
مردم فیلیپین برای احترام به بزرگان، سر خود را خم می کنند و شخص بزرگ تر از نظر سن، دست خود را به پیشانی وی می زند.مردم سراسر دنیا چگونه به یکدیگر ادای احترام می کنند؟ -ژاپن
مردم این کشور، برای ادای احترام تا کمر خم می شوند و دست طرف مقابل را در دست می گیرند.مردم سراسر دنیا چگونه به یکدیگر ادای احترام می کنند؟
-تایلند
تایلندی ها، همانند مردم هند، کف دستان خود را بر یکدیگر می گذارند، اما آن را در برابر صورت نگاه می دارند.مردم سراسر دنیا چگونه به یکدیگر ادای احترام می کنند؟
-کنیا
کنیایی ها برای سلام و احوالپرسی، از حرکات عجیب و غریبی استفاده می کنند. به عنوان مثال می رقصند یا به هوا می پرند.مردم سراسر دنیا چگونه به یکدیگر ادای احترام می کنند؟
-مغولستان
مغولستانی ها، برای ادای احترام، خم می شوند، دست خود را بر کتف های طرف مقابل می گذارند و پارچه رنگی به وی هدیه می کنند.مردم سراسر دنیا چگونه به یکدیگر ادای احترام می کنند؟
-نیوزیلند
مردم نیوزیلند، برای احوال پرسی بینی و پیشانی خود را به یکدیگر می چسبانند. 
مردم سراسر دنیا چگونه به یکدیگر ادای احترام می کنند؟
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم سراسر دنیا چگونه به یکدیگر ادای احترام می کنند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..