تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرویس‌دهی ۳۸۰ دستگاه اتوبوس به شهروندان در روز طبیعت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهدگفت: هر ساله شهروندان در روز ۱۳ فروردین با حضور در تفرجگاه‌ها و بوستان‌های مختلف روز طبیعت را گرامی می‌دارند.
وی افزود: طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی، در روز ۱۳ فروردین ماه ۹۶ شاهد باراش باران و کاهش دمای هوا هستیم، اما با این حال سازمان اتوبوسرانی مشهد مانند هر سال برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای سرویس‌دهی به شهروندان انجام داده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در این روز تعداد ۳۸۰ دستگاه اتوبوس برای مناطق تفرجگاهی و ییلاقی پیش‌بینی شده است.
نیشابوری افزود: این اتوبوس‌ها در مسیر بوستان وکیل‌آباد، شهرستان طرقبه و شاندیز، آرامگاه فردوسی، بوستان کوهسنگی، هفت حوض، آرامستان بهشت رضا (ع) و خواجه مراد و میامی به شهروندان سرویس‌دهی می‌کنند.
وی گفت: سرویس‌دهی به شهروندان در روز طبیعت از ساعت ۶ صبح تا پایان وقت شب ادامه دارد.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد در این روز خودروهای امداد، حوزه فنی و عوامل انتظامی آماده‌باش هستند و هماهنگی‌های لازم نیز با پلیس راهور و پلیس راه مرکز استان انجام شده است.
نیشابوری تصریح کرد: سرویس‌دهی برای بوستان‌های داخل شهر نیز با تقویت خطوط فعلی انجام می‌شود.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرویس‌دهی ۳۸۰ دستگاه اتوبوس به شهروندان در روز طبیعت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..