تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برداشت 40 هزار تن دانه روغنی کلزا امسال در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: با سطح سبز بیش از ۲۳ هزار هکتار کشت کلزا مقام اول کشت این محصول را درکشور دارا هستیم و پیش‌بینی می‌شود از این وسعت مزارع کلزا، ۳۶ تا ۴۰ هزار تن دانه روغنی کلزا تولید شود.

مختار مهاجر افزود: قیمت خرید کلزا سال گذشته دو هزار و ۵۳۰ تومان بود و امسال هر کیلوگرم دو هزار و ۷۸۳ تومان اعلام شده است.

وی ادامه داد: متولی خرید دانه روغنی کلزا، شرکت غله و بازرگانی است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده وجه کلزای تحویلی کشاورزان در کوتاه‌ترین زمان پرداخت می‌شود.

سال گذشته از حدود ۸ هزار هکتار سطح سبز کلزا در استان، حدود سیزده هزار تن دانه روغنی کلزا برداشت شد.

انتهای پیام/ص





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برداشت 40 هزار تن دانه روغنی کلزا امسال در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..