تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش روزانه ۱۸۰ دقیقه برنامه زنده از جشنواره بازی و اسباب بازی

ساعت: 16:14 منتشر شده در مورخ: 1396/01/10 شناسه خبر: 1073362

مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین گفت: همزمان با برپایی جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی روزانه 180 دقیقه برنامه زنده و تولیدی را از این جشنواره پخش می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین در گفت‌وگو با  شاخص،  اظهار کرد: صداوسیمای مرکز قزوین در ایام نوروز با مستقر کردن واحد سیار سیما در محل برپایی جشنواره ی بین المللی بازی و اسباب بازی روزانه ۶۰ دقیقه  برنامه ی زنده ی تلویزیونی کودک و نوجوان دراین مکان پخش می کند.

وی افزود:اجرای مشترک شخصیت های عروسکی ململ و خان بابا در برنامه های کودک سیمای مرکز قزوین و تبیین مفاهیم و مضامین اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی توسط این دو شخصیت از مهمترین بخش های این برنامه است.

این مسوول گفت: صداوسیمای مرکز قزوین در طول برپایی جشنواره ی ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی ویژه برنامه ی «الک دولک» را هم در ۵ قسمت از محل برپایی این نمایشگاه پخش نمود.

معصومی فر خاطر نشان کرد: برنامه کودک شبکه قزوین با هدف معرفی فرهنگ، تاریخ و تمدن قزوین و همچنین توانمندی ها و ظرفیت های فرهنگی قزوین در شبکه های سراسری از سیمای مرکز قزوین و شبکه نهال منعکس میشود.

وی با اشاره به برنامه های صداو سیمای مرکز قزوین در خصوص جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی گفت: علاوه بر پخش روزانه ۶۰ دقیقه برنامه ی زنده کودک، در ویژه برنامه نوروزی بهارآمد میهمانان جشنواره و مسئولین اجرایی را دعوت نموده و در خصوص این جشنواره با آنان گفتگو می نماید که در مجموع سیمای مرکز قزوین روزانه ۱۸۰ دقیقه برنامه با موضوع جشنواره ملی و بین المللی بازی و اسباب بازی در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: رادیو قزوین هم گزارش های نوروزی و فرهنگی اجتماعی برنامه های صبحگاهی و عصرگاهی صدای بهار و گلباران را از محل این نمایشگاه تهیه ، تولید و پخش می نماید؛ و همچنین معاونت خبر صداوسیمای مرکز قزوین هم ۵ عنوان گزاش خبری و یک برنامه گفتگوی ویژه خبری را برای افتتاح جشنواره پخش نمود و یک برنامه گفتگوی ویژه خبری دیگر نیز برای اتمام جشنواره برنامه ریزی کرده است.

این مسوول گفت: در برنامه ی کودک شبکه قزوین که با همکاری شهرداری و صداوسیمای مرکز قزوین در سرای سعدالسلطنه برگزار شد؛ علاوه بر اجرای مشترک شخصیت های عروسکی کودک و نوجوان مثل ململ و خان بابا، شخصیت ها و هنر پیشه های سینما و تلویزیون مثل علیرضا خمسه، فاطمه گودرزی، سروش صحت، خاله نرگس، خاله گلی و خاله سمیرا بعنوان  مجریان شبکه قزوین،  شبکه نهال و شبکه ۵ حضور داشتند و بصورت زنده برای همه کودکان ایران برنامه اجرا کردند.

مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین در ادامه افزود: جشنواره بین المللی بازی و اسباب بازی پارسال هم در سیمای مرکز قزوین منعکس شد که با استقبال خوب مخاطبان همراه بود؛ به همین دلیل صداوسیمای مرکز قزوین در اقدامی ابتکاری این برنامه را در شبکه ی سراسری نهال منعکس نمود تا همه کودکان ایران از نشاط و طراوت این برنامه لذت ببرند و بیش از پیش با فرهنگ قزوین آشنا شوند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش روزانه ۱۸۰ دقیقه برنامه زنده از جشنواره بازی و اسباب بازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..