تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویری از خدمت بی منت/بازدید جانشین سپاه استان زنجان از اردوی جهادی در خدابنده

ساعت: 16:31 منتشر شده در مورخ: 1396/01/10 شناسه خبر: 1073175

گروه های جهادی خدابنده در ایام نوروز مشغول خدمت بی منت به مردم هستند و رضای الهی را کسب می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اشراق۲۴،صبح امروز گروه جهادی شهید اله مرادی لاچوان قیدار با حضور در آرامستان این شهر پس از قرائت فاتحه ای،نهال هائی را غرس کردند.

حسینی جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان،امندی رئیس بسیج سازندگی سپاه زنجان و ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده از فعالیت این گروه جهادی که متشکل از فرمانده و بسیجیان حوزه مدرس شهری قیدار بود بازدید کردند ونهال هائی نیز کاشتند.

 گروه جهادی شهید حسین خرازی بسیج دانشجوئی شهرستان خدابنده نیز با اعزام به مناطق روستائی آق بلاغ سفلی و قره گل سجاس در حال خدمت بی منت به مردم و کسب رضای الهی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویری از خدمت بی منت/بازدید جانشین سپاه استان زنجان از اردوی جهادی در خدابنده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..