تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوروز و «نه به تصادفات جاده ای» / تصادفات درون و برون شهری در میاندوآب کاهش یافت

ساعت: 18:28 منتشر شده در مورخ: 1396/01/10 شناسه خبر: 1073294

محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب یکی از مهم ترین و پرترددترین محورها در شمال غرب کشور هستند که خوشبختانه آمار تصادفات برون و درون شهری اعم از جرحی، فوتی و خسارتی در میاندوآب نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر، نوروز و ایام تعطیلات که فرا می رسد، جاده ها پرتردد شده و همه قصد سفر می کنند.

سفرهای نوروزی هر چند شیرین و دلپذیر هستند، اما در کنار این سفرهای شیرین، گاهی اوقات حوادثی به وقوع می پیوندد که شیرینی نوروز را به کام مردم تلخ کرده و خاطره ای تلخ از نوروز را ایجاد می کنند.

تصادفات جاده ای در ایران همواره یکی از دغدغه های مردم و مسئولان بوده که عوامل متعددی در افزایش آمار میزان تصادفات و یا کاهش آن موثر هستند.

به گفته مسئولان امر، انحراف به چپ، سبقت غیرمجاز، عدم رعایت حق تقدم، عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله کافی با وسیله نقلیه جلویی از جمله عوامل عمده در بروز تصادفات هستند که از سوی رانندگان اتفاق می افتند.

نوروز و آمار تصادفات برون شهری در میاندوآب

محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب یکی از مهم ترین و پرترددترین محورها در شمال غرب کشور هستند که در ایام نوروز این ترددها با توجه به قرار گرفتن میاندوآب در کریدور شمال غرب کشور و افزایش سفرهای نوروزی چند برابر می شوند.

فرمانده انتظامی میاندوآب در این زمینه با اشاره به آمار تصادفات جاده ای در ۱۰ روز گذشته گفت: آمار تصادفات جاده ای اعم از جرحی، فوتی و خسارتی در میاندوآب نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سرهنگ حسن شیخ نژاد اظهار کرد: در ۱۰ روز گذشته آمار تصادفات فوتی در محورهای برون شهری میاندوآب، ۶۷ درصد کاهش را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی افزود: هم چنین در ۱۰ روز گذشته ۳۲ درصد کاهش تصادفات جرحی و ۳۸ درصد نیز کاهش تصادفات خسارتی را داشته ایم.

نوروز و آمار تصادفات درون شهری در میاندوآب

تنها محورهای مواصلاتی شهرستان میاندوآب، در ایام نوروز پرتردد نمی شوند، بلکه در درون این شهر نیز تردد خودرویی با افزایش سفرهای نوروزی چند برابر می شوند که در این زمینه نیز فرمانده انتظامی میاندوآب از کاهش آمار تصادفات خبر می دهد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد در ای زمینه با اشاره به آمار ۱۰روز گذشته، گفت: در ۱۰ روز گذشته ۵۳ درصد کاهش تصادفات جرحی و ۱۰۰ درصد نیز کاهش تصادفات خسارتی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته ایم.

اگر چه خوشبختانه آمار تصادفات جاده ای برون و درون شهری در میاندوآب کاهش یافته است، اما باید گفت که متاسفانه در این روزها نیز در جاده های میاندوآب تصادفاتی به وقوع پیوست و حتی در برخی مواردی نیز تعدادی از هموطنان ما جان خود را از دست داده اند که این امر لزوم توجه بیشتر به وضعیت جاده ها را می رساند.

مسئولان امر باید ایمنی جاده ها را مورد توجه بیشتری قرار داده و رانندگان نیز به هشدارهای پلیسی در این زمینه توجه کنند تا آمار تصادفات برون شهری و درون شهری اعم از جرحی، خسارتی و فوتی به صفر برسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوروز و «نه به تصادفات جاده ای» / تصادفات درون و برون شهری در میاندوآب کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..