تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دم خروس بیرون زد/حمایت ویژه عضو هیئت اجرائی انتخابات شوراهای فومن از یک کاندیدای سفارشی!

ساعت: 18:29 منتشر شده در مورخ: 1396/01/10 شناسه خبر: 1072883

دم خروس افرادی که همواره دم از قانون مداری و عدم تبعیض بین کاندیداها می‌زدند و در فضای مجازی اصرار به ارائه برنامه از سوی نامزدهای شورای شهر دارند بیرون زد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ در روزهای گذشته انتخاب اعضای معتمدین هیئت اجرائی انتخابات شوراها در فومن با واکنش های مختلفی از سوی گروه های انقلابی و مردمی و حتی تذکر برخی از بزرگان شهر در تریبون های رسمی از جمله امام جمعه فومن که در نماز جمعه هفته گذشته گلایه بسیاری از همشهریان فومنی را از این مسئله مطرح کرد، مواجه شد.

شایان ذکر است به نظر بسیاری از دلسوزان انقلاب و خانواده های شهدا در پس انتخاب این معتمدین با این ترکیب یک طراحی خاص مد نظر می باشد که با ثبت نام برخی از افراد مسئله دار و مرتبط با فتنه سال ۸۸ که در چند دوره گذشته نتوانسته بودند تائید نهادهای مرتبط جهت حضور در انتخابات یا مناصب مدنظر که همواره با کارناوال های خاصی جهت فضاسازی های روانی همراه بوده اند، برنامه خاصی قرار دارد.

البته با وعده امام جمعه فومن مبنی بر صحبت با گروه های سیاسی تا سوءرفتار و عملکرد خاصی از این افراد در جریان برگزاری انتخابات سر نزند اندکی فضای سیاسی شهر را آرام ساخت اما انتشار تصویر پیام یکی از اعضای هیئت‌  اجرایی در فضای مجازی خطاب به یکی از فعالان رسانه مبنی بر حمایت ویژه از یک کاندیدای سفارشی اذهان دلسوزان نظام و انقلاب را به سمتی هدایت می کند که با این وصف معتمدین فوق که برآیند تفکر حاکم در شهر می باشند می خواهند جبران مافات عدم انتصاب کاندیدای سفارشی فوق در یکی از ادارات فرهنگی را داشته باشند.

لذا باید گفت می توان گفت دم خروس افرادی که همواره دم از قانون مداری و عدم تبعیض بین کاندیداها می‌زدند و در فضای مجازی اصرار به ارائه برنامه از سوی نامزدهای شورای شهر دارند بیرون زد و این روند علی رغم تذکر همه دلسوزان و ناصحان در یک سال گذشته قطعا دودش به چشم حامیان جریان حاکم این روزهای فومن و شفت می رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دم خروس بیرون زد/حمایت ویژه عضو هیئت اجرائی انتخابات شوراهای فومن از یک کاندیدای سفارشی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..