تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی: بیان نکردن دستاوردهای دولت نوعی ناشکری است!

انزلی- رئیس جمهور در سفر یک روزه خود به گیلان با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه های مختلف گفت: بیان نکردن دستاوردهای دولت نوعی ناشکری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن روحانی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح طرح های عمرانی استان گیلان در بخش های مختلف که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: آمار و ارقامی که وزیر بهداشت و درمان از تخت هایی که در دولت یازدهم آماده شده است اعلام کرد نشان می دهد که دولت به عنوان خادم مردم چه کار عظیمی را به ثمر رسانده و خوشحالیم که مردم در سایه خدمات درمانی بهتر و ارزان تری که در اختیارشان قرار می گیرد می توانند آرامش بیشتری داشته باشند.

وی همچنین با تقدیر از کارآفرین هایی که در بخش کشاورزی برای امنیت غذایی مردم تلاش می کنند گفت: مردم ما شکرگزار خودکفایی و خوداتکایی در حوزه کشاورزی هستند.

روحانی افزود: در سه سال و نیم گذشته در تولید محصولات کشاورزی به سمت خودکفایی حرکت کرده ایم و در برخی محصولات رشد خوبی داشته ایم.

رئیس جمهور تصریح کرد: عدم بیان عظمت تلاشی که مردم به آن دست یافته اند نوعی ناشکری به درگاه خداوند است.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت های سردخانه ای کشور اظهار کرد: افزایش ظرفیت سردخانه ها به معنای آن است که می توانیم استفاده از محصولات مان را پایدار کنیم و باید زنجیره تولید در حوزه کشاورزی را ساخته و درست از فناوری اطلاعات در این زمینه بهره ببریم.

روحانی درباره مزایای طرح پرورش ماهی در قفس نیز گفت: دولت یازدهم در حوزه پرورش ماهی در قفس که اقدامات بسیار فراوانی در جنوب و شمال کشور در راستای آن انجام گرفته تلاش دارد سلامت را  در بین مردم ارتقا دهد و تضمین سلامت مردم را رقم بزند.

رئیس جمهور همچنین با ابراز خرسندی از دسترسی مردم به نسل سه و چهارم حوزه اینترنت و ارتباطات خاطرنشان کرد: این اقدامات برای این است که جوانان کشور از طریق خدمات ارتباطی بتوانند از دستاوردهای علمی بهروز دنیا بهره مند شوند.

وی افزود: این اقدامات کاری زیربنایی و ضروری برای توسعه کشور است که در این زمینه حرکت خوبی انجام شده و ۶۰۰ میلیارد تومان تا دهه فجر و تا پایان دولت ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر در حوزه ارتباطات سرمایه گذاری شده است.

روحانی با بیان اینکه برخی نمی خواهند مردم کشور از فضای ارتباطی موجود در دنیا بهره مند شوند تصریح کرد: دولت با مشکلات فراوانی حق بهره مندی مردم از فناوری های ارتباطی را حفظ  کرده و امیدوارم که مردم و جوانان از این فضای خوب دسترسی به ارتباطات به بهترین شکل بهره مند شوند.

رئیس جمهور در ادامه  موضوع اشتغال را اساسی ترین اولویت دولت عنوان کرد و گفت: اشتغال همیشه برای ما مهم بوده و امسال نیز به دلیل تاکید مقام معظم رهبری هم مورد اهمیت زیادی است.

وی افزود: طرح روستای بدون بیکار عنوانی است که می توانیم در هر منطقه ای آن را اجرا کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی: بیان نکردن دستاوردهای دولت نوعی ناشکری است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..