تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهید حکیم: آمریکا کنار گوش شما است، آن وقت شما این قدر آرام هستید و به ما هم توصیه می کنید که مرعوب آمریکا نباشیم؟!/ رهبر انقلاب: می دانی این اطمینان خاطر ما از چیست؟ توکل به خدا به ما آرامش، اطمینان و شجاعت می دهد

گروه معارف_رجانیوز:  اول رجب سالگرد شهادت آیت الله سید محمدباقر حکیم در انفجار تروریستی در کنار مرقد مطهر حضرت امیرالمومنین(ع) است. به گزارش رجانیوز متن زیر واپسین گفتگو بین آیت الله  خامنه ای و شهید حکیم است:

«ایامی که صدام سرنگون شده بود و آیت الله سیدمحمد باقر حکیم قرار بود به نجف بروند، تنهایی برای خداحافظی خدمت رهبر معظم انقلاب رسیدند. می خواستند که اگر آقا رهنمود و فرمایشی دارند استفاده کنند. آقا درباره فضای عراق و اینکه با مردم چه طور ارتباط بگیرید، با علما و مراجع چه جور تعاملی داشته باشید توصیه های خوبی به آقای حکیم فرمودند. درباره مسائل خارجی و رابطه با آمریکا هم گفتند مبادا در مقابل آمریکا کوتاه بیایید. مبادا با آمریکا رفیق بشوید. نکند دست توی دست آمریکا بگذارید. مبادا آمریکا را دوست خودتان بدانید. آمریکا دشمن اسلام، دشمن شیعه و دشمن کشورهای اسلامی است. این هم که به عراق آمدند، نه اینکه برای نجات مردم عراق باشد، آمریکا دلش برای مردم نسوخته است، اینها به علت همان اهداف استعماری جهان خواری که دارند به عراق آمده اند. امروز صدام را مانع برنامه های خودشان دیدند، در حالی که یک روزی مورد استفاده شان قرار می گرفت. دیدند امروز دیگر به اصطلاح تاریخ مصرفش تمام شده آن را کنار انداختند. مبادا آمریکا را به عنوان دوست خودتان در آنجا بدانید. جلوی آمریکا بایستید و از عزّت و استقلال کشور خودتان دفاع کنید.

آقای حکیم ـ خدا رحمتشان کندـ گفتند: آقا! من از این اطمینان خاطر و آرامش شما در تعجبم. آمریکا کنار گوش شما است. این طرف در عراق و آن طرف در افغانستان دارد این جور فتنه گری می کند. آن وقت شما این قدر آرام هستید و به ما هم توصیه می کنید که مرعوب آمریکا نباشیم؟!

رهبر انقلاب فرمودند: می دانی این اطمینان خاطر ما از چیست؟ ما توکلمان به خدا زیاد است. همین به ما آرامش، اطمینان و شجاعت می دهد که در مقابل آمریکا از عزّت، استقلال و عظمت این مردم، نظام و انقلاب دفاع کنیم و سر تعظیم فرود نیاوریم.»

*راوى: حجت الاسلام مروى




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهید حکیم: آمریکا کنار گوش شما است، آن وقت شما این قدر آرام هستید و به ما هم توصیه می کنید که مرعوب آمریکا نباشیم؟!/ رهبر انقلاب: می دانی این اطمینان خاطر ما از چیست؟ توکل به خدا به ما آرامش، اطمینان و شجاعت می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..