تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نساجی قائمشهر در بازی خانگی متوقف شد

به گزارش خبرنگارایرنا، نساجی قائمشهر با کسب یک امتیاز این دیدار خانگی با بادران تهران در کسب 43 امتیاز برابر شد و 2 تیم همچنان در رده ششم و هفتم جدول جا خوش کردند.
نساجی قائمشهر از دقیقه 75 با اخراج میلاد احمدی بازیکن تیمش بازی را 10 نفره دنبال کرد و هر 2 گل این دیدار را هم برای نساجی میزبان این دیدار محمد عباسزاده به ثمر رساند تا بتواند خود را تا هفته بیست و نهم با 22 گل ، آقا گل بی چون و چرا لیگ یک نگه دارد.
محمد عباسزاده 2 دیدار گذشته نساجی در برابر ملوان انزلی و خونه به خونه را به دلیل محرومیت حضور نداشت.
** خونه به خونه در کرج یک امتیاز گرفت
خونه به خونه ، دیگر نماینده دیگر مازندران در لیگ یک نیز در هفته بیست و نهم با کسب یک امتیاز از اکسین البرز 42 امتیازی شد.
به نظر می رسد با توجه به برد تیم های بالا جدولی ، خونه به خونه هم بدون احتساب نتیجه شهرآورد در رده هشتم باقی بماند.
از لیگ یک 2 دو تیم به لیگ برتر صعود می کنند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نساجی قائمشهر در بازی خانگی متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..