تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زخمی شدن ده ها فلسطینی درپی سرکوب برنامه های گرامیداشت روز زمین

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، نظامیان رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه به راهپیمایی ها و برنامه هایی که توسط فلسطینیان در دو شهر بیت لحم و نابلس به مناسبت روز زمین برگزار شد، حمله کردند.
دهها نفر از فعالان، دانشجویان، دانش آموزان و شهروندان فلسطینی با شرکت در این راهپیمایی ها و حمل پرچم های فلسطین، شعارهایی در حمایت از سرزمین فلسطین و محکومیت اشغالگری رژیم صهیونیستی سر دادند.
با نزدیک شدن راهپیمایان به نزدیک دیوار حائل در این منطقه، نظامیان صهیونیست با حمله به آنها اقدام به شلیک بمب های حاوی گاز به سوی فلسطینیان کردند که در نتیجه دهها نفر به دلیل استنشاق گاز دچار آسیب شدند.
نظامیان صهیونیست در استان نابلس واقع در شمال کرانه باختری نیز به شرکت کنندگان در راهپیمایی شهرک «مادما» در جنوب نابلس حمله کردند. راهپیمایی به دعوت گروه ها و تشکل های ملی و از مقابل ساختمان شورای این شهرک آغاز شده بود، اما نظامیان صهیونیست با حضور گسترده در این مکان و شلیک بمب های حاوی گاز اشک آور و گلوله های مشقی، دهها نفر را زخمی کردند.
شبد**1480*9122*غلامرضا رفیع** ناشر : مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زخمی شدن ده ها فلسطینی درپی سرکوب برنامه های گرامیداشت روز زمین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..