تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




8 سهمیه برای قاره کهن در جام جهانی 2026

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی فوتبال؛

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه برگزاری جام جهانی با 48 تیم به موافقت مجمع فیفا رسید، اکنون سهمیه های پیشنهادی برای قاره های مختلف اعلام شد. فیفا سهمیه بندی پیشنهادی هر قاره را بر اساس حضور 48 تیم در جام جهانی ۲۰۲۶ اعلام کرد. این طرح پیشنهادی نهم ماه می در کنگره فیفا در بحرین به رای گیری گذاشته می شود.

براساس طرح پیشنهادی فیفا، سهمیه اروپا از ۱۳ تیم به ۱۶ تیم ، سهمیه آفریقا به ۹ تیم، سهمیه آسیا به ۸ تیم و سهمیه آمریکای جنوبی به ۶ تیم می رسد، سهمیه آمریکای شمالی نیز به ۶ تیم و سهمیه اقیانوسیه هم ۱ تیم خواهد شد.

همچنین برای تعیین دو تیم باقی مانده فیفا در نظر دارد در ماه نوامبر سال ۲۰۲۵ در کشور میزبان جام جهانی تورنمنتی را با حضور 6 تیم برگزار کند. پنج قاره به جز اروپا باید یک نماینده به این تورنمنت بفرستند و تیم ششم هم از قاره میزبان جام جهانی انتخاب خواهد شد. در صورت موافقت با این طرح آینده جام کنفدراسیون ها در ابهام قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «8 سهمیه برای قاره کهن در جام جهانی 2026»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..