تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واشنگتن: اولویت آمریکا در سوریه دیگر بیرون راندن بشار اسد نیست

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل گفته که اولویت آمریکا در سوریه دیگر بیرون راندن بشار اسد نیست.

پیش از این هم رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا در کنفرانس خبری مشترک با وزیر خارجه ترکیه در اظهاراتی متفاوت گفته بود که آینده بشار اسد را مردم سوریه تعیین خواهند کرد. 

نیکی هیلی در جمع خبرنگاران گفت: «اولویت ما دیگر این نیست که دست روی دست بگذاریم و روی کنار گذاشتن بشار اسد تمرکز کنیم.»

وی اضافه کرد: «اولویت ما این است که بررسی کنیم و ببینیم که چطور می‌توانیم کارها پیش ببریم و لازم است با چه کسانی همکاری کنیم تا بتوانیم تفاوتی برای مردم سوریه ایجاد کنیم.»

انتهای پیام/ * 

http://fna.ir/TPU73H



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واشنگتن: اولویت آمریکا در سوریه دیگر بیرون راندن بشار اسد نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..