تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمربی پیکان: سه امتیاز بازی مقابل ماشین سازی را می خواهیم

به گزارش ایرنا ،‌ مجید جلالی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم های پیکان و ماشین سازی در چار چوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر ، ادامه داد: ‌در دور برگشت در بازی مقابل تیم های پایین جدول عملکرد خوبی داشتیم و تقریبا همیشه از آن ها بهتر بودیم اما خیلی شتابزده و عجولانه عمل کردیم و این درحالی است که باید مقابل تیم های پایین جدول بسیار منطقی بازی کنیم تا به اهداف خود دست یابیم .
وی مصدوم جدی تیمش را مرتضی آقاخان عنوان کرد و افزود:‌ مصدومیت این بازیکن جدی بود اما ما امیدواریم، او بتواند ظرف دو هفته آینده در تمرینات تیم شرکت و تیم را در بازی های باقی مانده تا پایان لیگ، همراهی کند.
وی در خصوص اینکه آیا از عملکرد خود در تیم پیکان راضی هستید یا خیر؟ افزود:‌شاید من 50 درصد در روند این تیم تاثیر گذار بودم زیرا 50 درصد باقی مانده به بازیکن مرتبط است، من برنامه هایم را به باشگاه دادم و امیدوارم در سال های آینده این تیم به شرایطی بهتری برسد.
جلالی در خصوص مطالباتش و همچنین مطالبات بازیکنانش از باشگاه پیکان گفت:‌ قرارداد بازیکنان پیکان زیاد سنگین نیست و مهم این است که باشگاه در تاریخ های تعیین شده تعهدات خود را پرداخت کرده و بازیکنان تا 80 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند.
سرمربی پیکان در ادامه گفت:‌ما تمرنیات بسیار خوبی برای رویارویی با ماشین سازی تبریز داشتیم و امیدوارم بتوانیم با انرژی بسیار زیاد مقابل این تیم بازی کنیم و در بازی های آینده و تا پایان لیگ اهداف خود را محقق کنیم .
دیدار تیم های پیکان تهران و ماشین سازی تبریز ساعت 17 فردا(جمعه ) در ورزشگاه شهر قدس انجام می شود.
تیم پیکان در زمان حاضر با 32 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است و تیم ماشین سازی با 16 امتیاز در رده شانزدهم یا آخرین طبقه جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@همراه شوید.
ورزشی **1828 **3783 **1776
خبرنگار :‌خدیجه روزبهانی**انتشاردهنده:لیلا خطیب زاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمربی پیکان: سه امتیاز بازی مقابل ماشین سازی را می خواهیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..