تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک مربی سیاه جامگان: برای ما دیدارهای پایانی لیگ برتر حکم فینال دارد

به گزارش ایرنا ، اکبر محمدی که به جای اکبر میثاقیان سرمربی تیم باشگاهی سیاه جامگان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت تهران حاضر شده بود، افزود: درصورتی که بتوانیم 10 تا 12 امتیاز از این بازی ها را کسب کنیم ماندن ما در لیگ حتمی است.
وی اظهار کرد: با تیم های بالاتر از خودمان در جدول رقابت ها فاصله زیادی نداریم و امیدواریم ، تیم ،پله پله به رده های بالایی صعود کند و در لیگ برتر باقی بمانیم .
کمک مربی تیم سیاه جامگان ادامه داد:‌ قبل از هر چیز باید موفقیت های تیم ملی در 2 بازی اخیر را تبریک بگویم و همچون سایر ایرانیان این امید را دارم که بتوانیم به عنوان تیم نخست گروه به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه راه یابیم .
وی با قدردانی از بازیکنان سیاه جامگاه بدون توجه به تعطیلات نوروز، تمرینات باشگاهی خود را پیگیری کردند ،‌گفت:‌تمرینات بسیار خوبی را سپری کردیم و اگر چه در دو بازی قبلی بدشانسی آوردیم اما امیدواریم با توجه به قول مساعدی که مدیر عامل باشگاه در خصوص حل مشکلات مالی این باشگاه داده است همه چیز از این پس به خوبی پیش برود.
محمدی افزود‌:در مقابل تیم های استقلال و سپاهان با اینکه گل اول بازی را ما زدیم اما با بدشانسی تساوی کردیم و این ناشی از جدا شدن چند بازیکن ما به دلیل مشکلات مالی بود و در حال حاضر ما با کمبود نیرو مواجه ایم که این مساله همچنان نگران کننده است.
وی ابراز امیدواری کرد که با روند رو به رشدی که داریم فردا مقابل نفت بازی خوبی ارایه کنیم و سه امتیاز این بازی را به خانه ببریم و قطعا با حمایت مسئولان استانی تیم سیاه جامگان می تواند در لیگ برتر باقی بماند.
محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد اینکه شما 6 دیدار سخت تا پایان لیگ دارید، ‌آیا با این شرایط به ماندن در لیگ برتر امیدوارید ، چنین پاسخ داد:‌ درست است که ما شرایط خوبی نداشتیم ،‌ولی ما توانستیم تیم های استقلال و سپاهان را متوقف کنیم و آنها با سختی مقابل ما به تساوی رسیدند.
وی اظهار امیدواری کرد که تیمش در چند بازی آینده به برد دست یابد تا با کسب امتیازات لازم در لیگ برتر باقی بماند.
به گزارش ایرنا، اکبر میثاقیان، سرمربی تیم باشگاهی سیاه جامگان به دلیل اینکه ساعت پروازش پس از زمان نشست خبری بود از حضور در این نشست بازماند.
دیدار تیم های سیاه جامگان و نفت تهران فردا (جمعه ) ساعت 17:00 در ورزشگاه تختی تهران انجام می شود.
تیم سیاه جامگان در حال حاضر با 19 امتیاز در مجموع 16 تیم حاضر در لیگ برتر در رده پانزدهم جدول قرار دارد و تیم نفت تهران نیز با 33 امتیاز در رده پنجم جدول این رقابت ها ایستاده است.
ورزشی **1828**3783**1776
خبرنگار : خدیجه روزبهانی** انتشاردهنده:لیلا خطیب زاده

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک مربی سیاه جامگان: برای ما دیدارهای پایانی لیگ برتر حکم فینال دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..