تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




والیبالیست های ایرانی قدرت و وضعیت روحی خوبی دارند

سید علیرضا دریابیگی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بازیکنان از نظر روحی و روانی بعد از شکست برابر کره جنوبی کمی با مشکل روبرو شدند که با تلاش کادر فنی این مشکل برطرف شده است.
سومین روز دور مقدماتی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا امروز با سه دیدار پیگیری می شود که در دیدار نخست تیم های میانمار و استرالیا به مصاف هم رفتند و تیم میزبان توانست حریف استرالیایی خود را با نتیجه سه بر یک از پیش روی بردارد.
دومین دیدار امروز بین تیم های ژاپن و تایلند است و احمد سرمست داور بین المللی والیبال ایران به عنوان داور نخست این دیدار را قضاوت می کند و سومین بازی نیز بین نماینده ایران و بنگلادش انجام می شود.
دریابیگی ادامه داد:‌ شرایط سنی نوجوانان خیلی خاص است زیرا از نظر روحی و روانی افت و خیر زیادی دارند و با اینکه ما بهترین نفرات ممکن را در تیم والیبال نوجوانان داریم اما باز کار با این گروه سنی بسیار سخت است.
وی درباره دلایل شکست تیم والیبال نوجوانان برابر کره جنوبی گفت: مسابقه نخست تیم ها در هر تورنمنتی شرایط متفاوتی دارد و شاید بدشناسی تیم ایران این بود که در دیدار نخست خود به مصاف تیم کره جنوبی رفت.
این مسوول والیبال نوجوانان اضافه کرد: ‌خوشبختانه امروز تیم ملی والیبال دیدار نسبتا آسانی مقابل تیم بنگلادش دارد و پیروزی در این دیدار می تواند تجدید قوای خوب برای نوجوانان والیبالیست ایرانی باشد.
سرپرست تیم والیبال نوجوانان گفت: با وجود شکست مقابل کره جنوبی مشکل بزرگی به وجود نیامده است زیرا 6 دیدار تا پایان مسابقات داریم و فرصت زیادی برای جبران این نتیجه وجود دارد.
یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا و انتخابی جهان از هشتم تا شانزدهم فروردین ماه با حضور نمایندگان 12 کشور به میزبانی شهر نایپیداو پایتخت میانمار برگزار می شود.
رقابت های مرحله مقدماتی در قالب چهار گروه سه تیمی برگزار می شود و تیم ایران در این مرحله با تیم های کره جنوبی و بنگلادش در گروه دوم رقابت خواهد کرد.
والیبال نوجوانان ایران با هفت قهرمانی در قاره کهن آسیا عنوان پر افتخارترین تیم آسیایی را در کارنامه دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی(2)**1379*1436*خبرنگار :‌هادی افتخاری* انتشار: داود پورصحت*

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «والیبالیست های ایرانی قدرت و وضعیت روحی خوبی دارند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..