تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کی روش:باید دربی تهران را ببینید

ساعت 24- سرمربی تیم ملی ایران به مقایسه داربی تهران و ال کلاسیکو پرداخت. او تاکید کرد که داربی تهران در دنیا ویژه است. تیم های استقلال و پرسپولیس هر کدام ٢٠ میلیون هوادار دارند.

خیلی ها معتقد هستند دیدار دو تیم رئال مادرید و بارسلونا حساس ترین رقابت باشگاهی در جهان است. با این حال چگونه باید این دیدار را با دیدار استقلال و پرسپولیس مقایسه کرد.

کارلوس کی روش که در سال 2003 حضور در رئال مادرید را تجربه کرده است از سال 2011 در تیم ملی ایران بوده و بازی‌های زیادی از داربی استقلال و پرسپولیس را دیده است.

کارلوس کی روش درباره مقایسه این دو رویداد گفت: شور و شوق ال کلاسیکو در فوتبال منحصر به فرد و فوق العاده است. درباره داربی تهران نیز باید بگویم که این بازی فوق العاده خاص است و قطعا بزرگترین رقابت باشگاهی در آسیا است. وقتی در ژاپن بودم چند داربی بزرگ را تجربه کردم ولی این بازی با تمام بازیها در آسیا متفاوت است.

او ادامه داد: ال کلاسیکو رویداد خاصی است. برای هواداران بارسلونا این بازی با بازیهای دیگر فرق دارد. این بازی برای مردم کاتالونیا فراتر از ورزش است و به نوعی دیدار سیاسی و فرهنگی است. البته سطح ال کلاسیکو هم به دلیل بازیکنان بزرگ قطعا از داربی تهران بالاتر است . بین مادرید و کاتالونیا 600 کیلومتر فاصله است و هواداران تیم بازنده راحت با شکست کنار می آیند چون هواداران تیم رقیب را تا مدت ها نمی بینند ولی در تهران این ورزش نیست و فردای داربی همه در اتوبوس و خیابان با تیم رقیب مواجه می شوند. به همین خاطر داربی تهران هم ویژه است.  هر  کدام از دو تیم 20 میلیون هوادار دارند. شما باید داربی تهران را ببینید تا باور کنید که چه شرایطی دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کی روش:باید دربی تهران را ببینید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..