تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پدر شهیدان حسنی به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی اکبر حسنی پدر شهیدان پدر شهیدان امیرعلی، عباس و محسن حسنی، پس از تحمل یک سال و نیم بیماری، امروز پنجشنبه دهم فروردین سال 96 بر اثر عارضه مغزی در سن 85 سالگی در تهران درگذشت.
 
برپایه این گزارش, شهید امیر علی حسنی متولد بهمن ماه سال 1344 بود که درششم اسفند ماه 1361 در منطقه فکه به شهادت رسید. شهید عباس حسنی نیز یک سال پس از شهادت برادرش در  1363/12/22 در عملیات خیبر( پل طلاییه) به شهادت رسید، همچنین شهید محسن حسنی 22 اسفند ماه 1363 در بصره دعوت حق را لبیک گفت و به برادران شهیدش پیوست.
 
امام خامنه‌ای(مدظله) نیز چندین سال پیش با حضور در منزل خانواده شهیدان حسنی با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت‌و‌گو کرده بودند.
 
انتهای پیام/



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پدر شهیدان حسنی به فرزندان شهیدش پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..