تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سخنگوی وزارت خارجه روسیه: دیپلمات‌های روس دخالتی در انتخابات آمریکا نداشتند

سخنگوی وزارت خارجه روسیه: دیپلمات های روس دخالتی در انتخابات آمریکا نداشتندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه روز پنجشنبه اظهار کرد دیپلمات های روس در آمریکا در روند انتخابات ریاست جمهوری 2016 این کشور هیچ نقشی نداشتند.

مقامات روسیه به کرات ادعاهای مطرح شده در خصوص دست داشتن مسکو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را انکار کرده‌اند. زاخارووا اظهار کرد: «یک بار دیگر خاطرنشان می کنم که نه میخائیل کلاگین و نه هیچ یک از دیگر دیپلمات های روسی حاضر در آمریکا در انتخابات اخیر این کشور هیچ نقشی نداشتند.»

جامعه اطلاعاتی آمریکا در ماه ژانویه گزارشی را در خصوص وجود احتمال قوی مداخله روسیه در انتخابات اخیر این کشور منتشر کرد. با این حال، در این گزارش هیچ مدرک یا شاهدی در خصوص این ادعا ارائه نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سخنگوی وزارت خارجه روسیه: دیپلمات‌های روس دخالتی در انتخابات آمریکا نداشتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..