تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیمار | عکس لورفته از حضور ستاره فوتبال و هنرپیشه معروف زن در مهمانی شبانه!

نیمار : بعد از قطعی شدن صعود برزیل به جام جهانی ۲۰۱۸، نیمار ستاره این تیم، پیروزی تیم‌اش را در یک کلوب شبانه جشن گرفت.

نیمار در مهمانی شبانه

همانطور که می‌دانید، تیم ملی برزیل با پیروزی ۳ بر صفر برابر پاراگوئه، بلیط مسکو را اوکی کرد و عنوان اولین تیم صعودکننده به جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به خود اختصاص داد تا جشن و شادی سراسر برزیل را فرا گیرد.
 
نیمار نیز در رختکن به جشن و پایکوبی به همراه هم‌تیمی‌هایش پرداخت اما این پایان کار نبود چرا که نیمار، برنامه مفصل‌تری برای جشن گرفتن این صعود در سر داشت.

 نیمار

ستاره برزیلی بارسلونا پس از این بازی، به همراه نامزدش، برونا مارکزینی، که یک هنرپیشه مشهور است، راهی یک کلوب شبانه در سائوپائولو شد. رابطه این دو مدتی پیش به دلیل آنچه اختلافات سلیقه‌ای مطرح شد تا ورطه جدایی پیش رفته بود اما تصاویر گرفته شده از حضور این دو در کلوپ شبانه و شادی‌شان تا ساعات اولیه بامداد، خبر از رفع اختلافات داد و حسابی در رسانه‌های جهان خبرساز شد.

جام نیـوز

اخبار مرتبط:

نیمار و جشن تولد 24 سالگی +عکس

بیوگرافی کامل نیمار ( مهاجم بارسلونا ) +عکس های جدید ایشان

رونالدو به شدت از نیمار انتقاد کرد

نیمار دنیا را شوکه می‌کند!

عکس جنجالی نیمار در حال سیگار کشیدن لو رفت + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیمار | عکس لورفته از حضور ستاره فوتبال و هنرپیشه معروف زن در مهمانی شبانه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..