تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسامی بازیکنان پرسپولیس برای سفر به آبادان اعلام شد

اسامی بازیکنان پرسپولیس برای سفر به آبادان اعلام شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، ابولفضل درویش‌وند، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، محمدامین آرام‌طبع، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، سروش رفیعی، وحید امیری، احسان علوان‌زاده، حمیدرضا طاهرخانی، مهدی طارمی، علی علیپور، شهاب کرمی و سامان نریمان‌جهان، 20 بازیکنی هستند که از سوی کادر فنی به اردوی سرخپوشان برای سفر به آبادان و دیدار برابر صنعت نفت دعوت شدند.

تیم فوتبال پرسپولیس روز جمعه از ساعت 15 در ورزشگاه شهید کاظمی، آخرین جلسه تمرینی خود را برگزار و پس از آن راهی فرودگاه مهرآباد شده و تهران را به مقصد آبادان ترک می‌کند.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه دوازدهم فروردین ماه 1396 در بیست و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در آبادان، میهمان تیم صنعت نفت خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسامی بازیکنان پرسپولیس برای سفر به آبادان اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..