تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انفجار یک مغازه فتیرپزی در اراک چهار مصدوم به جا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک گفت: انفجار یک واحد مغازه فتیرپزی در شهرک گردو اراک در شامگاه چهارشنبه چهار مصدوم به جا گذاشت.

مسعود آقازیارتی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه در ساعت 20 و 24 دقیقه دیشب رخ داد و مالک این مغازه به همراه شاگرد و دو مشتری دچار سوختگی شدید و 2صدمات جسمی متعدد شدند.
وی اظهار کرد: بر اساس اعلام نظر کارشناسان علت انفجار این فتیرپزی نشست گاز از سیلندر11 کیلوگرمی ال پی جی بوده است.
وی افزود: این انفجار با آتش سوزی شدیدی همراه بود که تیم عملیاتی آتشنشانی به سرعت در محل حادثه حاضر شد و با تلاش به موقع ماموران از سرایت حریق به تاسیسات همجوار جلوگیری شد.
آقازیارتی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون 90 حادثه حریق در اراک روی داده که هفت نفر مجروح داشته است.
11 ایستگاه آتش نشانی در اراک فعال است که 210 نفر در این ایستگاه ها مشغول به فعالیت هستند. 

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انفجار یک مغازه فتیرپزی در اراک چهار مصدوم به جا گذاشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..