تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رقابتی تازه در جشنواره فیلم ونیز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در هفتادوچهارمین دوره جشنواره فیلم ونیز برای نخستین بار شاخه‌ای برای رقابت فیلم‌های ساخته شده در حقیقت مجازی وجود خواهد داشت. پائولو براتا رییس و آلبرتو باربرا مدیر جشنواره ونیز چهارشنبه نهم فروردین این خبر را اعلام کردند.

هیات داوران این بخش از جشنواره شامل پنج تن از پیشگامان این رشته خواهند بود که برندگان جوایز بهترین فیلم واقعیت مجازی، جایزه بزرگ هیات داوران واقعیت مجازی و بهترین خلاقیت واقعیت مجازی را انتخاب خواهند کرد.

در بخش رقابتی واقعیت مجازی جشنواره فیلم ونیز تا ۱۸ فیلم حضور پیدا می‌کنند و در اتاق نمایش ویژه واقعیت مجازی جشنواره به نمایش درمی‌آیند.

امسال علاوه بر این در جشنواره ونیز شاهد برپا شدن کالج دو سالانه سینما برای واقعیت مجازی خواهیم بود. در این رویداد ۹ تیم متشکل از یک کارگردان و یک تهیه‌کننده برای کار روی فیلم‌های کوتاه واقعیت مجازی انتخاب می‌شوند. در حال حاضر ۹ پروژه از ایتالیا، آمریکا، دانمارک، فرانسه، اسراییل، صربستان، فیلیپین و هلند در دست ساخت است. در این میان به دو پروژه ۳۲ هزار دلار جایزه تعلق خواهد گرفت و علاوه بر آن در جشنواره نمایش داده خواهند شد.

هفتادوچهارمین دوره جشنواره ونیز از ۹ تا ۱۴ شهریور (۳۱ اوت تا ۵ سپتامبر) برگزار خواهد شد.

منبع: هالیوودریپورتر/ ۲۹ مارس

57241




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رقابتی تازه در جشنواره فیلم ونیز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..