تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح "کنترل هوشمند ترا&am

حمیدرضا نوازنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به تشکیل دبیرخانه شورای ترافیک در استان مرکزی اظهار داشت: مدت 3 سال از فعالیت دبیرخانه شورای ترافیک می‌گذرد و از زمان آغاز فعالیت این دبیرخانه کمیته فنی و کارشناسی هم فعالیت خود را آغاز کرده است، موضوعاتی را که به کار کارشناسی نیاز دارند در این کمیته مورد بررسی قرار می‌گیرد و سپس به صحن شورا ارجاع داده می‌شود و اغلب موضوعات ارجاعی مصوب می‌شوند.

وی افزود: اگر مسئله‌ای در شورای ترافیک پذیرفته نوشد به طور حتم بر مبنای مصلحت بوده است زیرا ما اعتقاد نداریم که تمام مباحث باید به تصویب برسد اما با این حال به نظرات کارشناسی اهمیت داده می‌شود.

نوازنی تصریح کرد: مباحث مرتبط به تصادفات درون‌شهری و برون‌شهری در کمیسیون‌های مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرند، همچنین اصلاح هندسی جاده‌ها و معابر سطح استان نیز به عهده شورای ترافیک قرار دارد.

مدیرکل دفترفنی استانداری مرکزی با اشاره به موضوع کنترل هوشمند ترافیک در اراک گفت: یکی از موضوعاتی که مدنظر ما قرار دارد تریج کنترل هوشمند ترافیک است که سبب کاهش کاربرد نیروی انسانی و خطای انسانی در این زمینه می‌شود و امیدواریم این رویکرد منجر به کاهش تلفات جاده‌ای و درونشهری شود.

وی به تحقیقات دربراه قطارشهری اراک اشاره کرد و افزود: استاندار سابق طرح احداث قطار شهری اراک را در قالب صنعتی بودن شهر به مراتب بالاتر ارجاع داد و در بازرسی‌های نهایی مسئولان این طرح را تائید نکردند و از ما درخواست ارائه مطالعاتی جامع مبنی بر آلودگی شهر اراک داشتند که متاسفانه تاکنون چنین مطالعه‌ای در اراک به انجام نرسیده است.

نوازنی بیان کرد: در بررسی‌های شهری دریافتیم که بازده اتوبوس‌های مدرن و برقی نسبت به قطار شهری بیشتر است و اگر اتوبوس‌های مدرن را جایگزین قطار شهری کنند دستاورد مناسب‌تری برای شهر محسوب می‌شود و بیشتر از قطار شهری مورد استقبال و استفاده واقع می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح "کنترل هوشمند ترا&am»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..