تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی سامسونگ از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

شرکت سامسونگ در نهایت روز گذشته از پرچمدار جدید خود تحت عنوان گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد. این دو گوشی هوشمند در مشخصات یکسان و در برخی بخش ها متفاوت هستند.

Samsung Galaxy S8 رونمایی سامسونگ از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس

مدل استاندارد از صفحه نمایش 5.8 اینچی و مدل پلاس از صفحه نمایش 6.2 اینچی بهره می برد. همچنین نسخه بزرگتر دارای باتری 3500 میلی آمپری و مدل پایه دارای باتری 3000 میلی آمپریست.

در سایر مشخصات دو مدل یکسان هستند که باید به پردازنده اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895، کیفیت صفحه نمایش Quad HD+، حافظه رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی، سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا، بلوتوث 5.0، پورت USB-C و برخی دیگر اشاره داشت.

مدل پایه با قیمت 750 دلاری و مدل رده بالا با قیمت 850 دلاری در 21 آوریل عرضه می شود.

منبع: geeky-gadgets

+ عضو تلگرام آسمونی شوید: کانال تلگرام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی سامسونگ از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..