تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امسال فروش اپلیکیشن های اندرویدی از اپلیکیشن های iOS پیشی خواهد گرفت

امسال فروش اپلیکیشن های اندرویدی از اپلیکیشن های iOS پیشی خواهد گرفت

App Annie یک کمپانی تحلیلی است که پلتفرم های مختلف اپلیکیشن را تحت نظر و بررسی دارد. پیش بینی این کمپانی برای سال 2017 این است که برای تخستین بار اپلیکیشن های اندرویدی فروش بیشتری را نسبت به اپلیکیشن های iOS به ثبت می رسانند. این پیش بینی شامل درآمد حاصل از اپ استورهای سوم شخص اندرویدی مانند اپ استور آمازون و گلکسی سامسونگ نیز می شود. App Annie اعتقاد دارد که گوگل پلی استور امسال درآمدی معادل 42 میلیارد دلار و استورهای سوم شخص اندروید درآمدی 36 میلیارد دلاری را به ثبت خواهند رساند. درآمد 78 میلیارد دلاری استورهای اندرویدی که مورد انتظار App Annie است، از فروش 60 میلیارد دلاری پیش بینی شده برای iOS بالاتر است. در ادامه با تک شات همراه باشید.

اگر استورهای سوم شخص را در نظر نگیریم، اپ استور اپل همچنان تا سال 2021 سالانه 20 میلیارد دلار بیش از گوگل پلی استور فروش خواهد داشت. App Annie در پایان این بازه زمانی در سال 2021، رشد سالیانه 18 درصدی را در کل فروش اپلیکیشن ها در دو پلتفرم پیش بینی کرده است. منطقه ی آسیای شرقی بیشترین تقاضا را برای اپلیکیشن های اندرویدی و iOS به خود اختصاص داده و پس از آن آمریکا، اروپا، خاورمیانه و آفریقا قرار می گیرند.


آیا اندروید به همراه استورهای سوم شخص این پلتفرم در سال های آتی نیز فروشی بالاتر از اپلیکیشن های iOS خواهند داشت؟ اندروید از بالاترین سهم بازار در سراسر دنیا برخوردار است و هر ساله به این تعداد افزوده می شود. البته یک نکته باید در نظر گرفته شود؛ فارغ از این که کدام پلتفرم بالاترین درآمد را کسب می کند، باید گفت که iOS همواره درآمد بیشتری را نسبت به اندروید برای توسعه دهندگان به همراه داشته است.

اپ استور
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امسال فروش اپلیکیشن های اندرویدی از اپلیکیشن های iOS پیشی خواهد گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..