تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخفیفات این هفته شبکه ایکس‌باکس لایو مشخص شد

تخفیفات این هفته شبکه ایکس‌باکس لایو مشخص شد

مایکروسافت این هفته با ارائه تخفیفات متنوعی به کاربرانش فرصت‌های خوبی برای تهیه برخی عناوین شاخص به وجود آورده است. در تخفیفات هفته قبل ایکس‌باکس لایو می‌توانستید تمامی نسخه‌های کلاسیک سری Resident Evil را به صورت نیم‌بها و Resident Evil 7: Biohazard را با ۲۵ درصد تخفیف تهیه کنید، اما این هفته نوبت به بازی‌های محبوبی همچون Mafia III و WWE 2K17 رسیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

بر این اساس در صورت داشتن اشتراک طلایی، بازی‌های Mafia III و WWE 2K17 با قیمت ۳۰ دلار و دو بازی دوست‌داشتنی Forza Horizon 3 و Zombie Army Trilogy به قیمت ۱۰ دلار قابل تهیه هستند. کاربرانی که اشتراک طلایی شبکه ایکس‌باکس لایو ندارند نیز با کمتر از ۴۰ دلار قادر به خرید Dead or Alive 5 به همراه بسته‌های الحاقی آن خواهند بود.

 

دارندگان کنسول نسل هفتمی مایکروسافت نیز گزینه‌های بسیار خوبی پیش‌روی خود دارند و WWE 2K17 و باندل بازی‌های Call of Duty: Modern Warfare طی روزهای آتی به قیمت ۳۰ و ۲۰ دلار به فروش خواهند رسید.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخفیفات این هفته شبکه ایکس‌باکس لایو مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..