تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در ایام نوروز 4 هزار و 200 تور گردشگری در تهران برگزار شده است

پنجشنبه، 10 فروردین 1396 ساعت 13:352017-03-30اجتماعي

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران : در ایام نوروز 4 هزار و 200 تور گردشگری برای هموطنان تهرانی و شهرستانی برگزار شده است که50 درصد متقاضیان پایتخت نشین و 50 درصد مابقی را شهرستانی ها استفاده کرده اند.

- مجتبی عبداللهی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صد او سیما" گفت: هر سال شهرداری در بخش گردشگری خدماتی را به شهروندان ارائه می کند اما امسال این خدمات منسجم تر و با برنامه ریزی خاصی انجام شده است.

وی گفت: در تهران 19 هزار پیام درخواست تور ثبت شد که تاکنون 3 هزار و 600 خانواده از تورهای گردشگری استفاده کرده اند.

عبداللهی افزود: توزیع 70 هزار بسته شامل بروشور، نقشه و کارت های حمل و نقل رایگان و همچنین تخفیف 40 تا 50 درصدی برای اقامت در هتل ها و بازدید از مراکز تاریخی و گردشگری در دستور کار ستاد گردشگری است که تاکنون انجام شده است.

وی گفت: باید در حوزه گردشگری تلاش بیشتری کنیم زیرا موجب درآمدزایی و اشتغال زایی می شود.


کلید واژه ها: گردشگری - تور گردشگری - تهران - برگزار - شهرستانی - شهرداری - تورهای گردشگری - شهرداری تهران - درصد - اقامت در هتل - برنامه ریزی - نوروز - خبرگزاری - حمل و نقل - خبرنگار - اجتماعی - خانواده - تاریخی - اشتغال - تهرانی - برنامه - رایگان - مصاحبه - پایتخت - فرهنگی - تخفیف - توزیع - معاون - پیام - بسته




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در ایام نوروز 4 هزار و 200 تور گردشگری در تهران برگزار شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..