تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پليس در خدمت مردم و مسافران نوروزی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ جعفر کردلو با اشاره به اینکه اقدامات فرماندهی انتظامی استان زنجان در تعطیلات نوروز در دو بخش خلاصه می‌شود گفت: بخش اول، اقداماتی است که فقط مختص ایام تعطیلا ت نوروز و بخش دیگر اقدامات روز طبیعت است که دارای شرایط خاص بوده و ایجاب می‌کند پلیس تمهیدات خاصی برای این روز بیندیشد.
کردلو افزود :بر اساس نتایج مطالعات و تحقیقات صورت گرفته در ایام تعطیلات نوروز سال‌های قبل در زمینه محاسن و معایب اقدامات، برنامه ریزی جامع انجام گرفته و کلیه همکاران  با تمام قوا آماده ارائه خدمت از نقطه صفر حوزه استحفاظی تا سراسر پهنه جغرافیای استان می‌باشند.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: امنیت از دغدغه‌های اساسی مردم بوده و احساس امنیت، لازمه سفر‌ها به ویژه سفرهای نوروزی است.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروز قالب نیروها در سه بخش بکارگیری می‌شوند در بخش پلیس راه و راهور حضور نیرو‌ها پرنگ بوده و مردم و مسافران حضور فیزیکی آنان را در جاده‌ها و شهر‌ها مشاهده می‌کنند.
وی تصریح کرد:پلیس در بخش انتظامی و محسوس، هرچه در توان دارد به کار گیری می‌کند تا مسافران با خیال راحت محل زندگی خود را ترک و به مسافرت بروند.
کردلو اظهار کرد: در زمینه پیشگیری از جرائم و سرقت پلیس با برنامه ریزی خوبی که صورت داده در ایام تعطیلات نوروز در آماده باش کامل است و با جرائم برخورد می‌کند.
وی با اشاره به اینکه با تلاش همکاران و همراهی مردم وقوع سرقت‌ها در ایام تعطیلات نوروز در استان کاهش داشته است، گفت: در سرقت‌های خرد کمی با افزایش روبرو بودیم که امید است با تلاش کارکنان و همراهی و همکاری مردم شاهدکاهش آن نیز باشیم.
جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: اقدامات فرماندهی انتظامی استان در لایه سوم و نامحسوس با شرکت پلیس‌های تخصصی از قبیل: مواد مخدر، آگاهی و ... اقدامات گسترده‌ای به منظور شناسایی، رصد و دستگیری مجرمان انجام می‌شود که امیدواریم بتوانیم شعار " ما پلیس را نمی‌بینیم ولی پلیس ما را می‌بیند در این بخش به صورت کامل محقق شود.


 انتهای پیام/ن




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پليس در خدمت مردم و مسافران نوروزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..