تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش دمای هوا مازندران از فردا

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بسطامی کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: با شمالی شدن جریانات سطح زمین، دمای هوای این استان از عصر فردا تا 10 درجه کاهش می یابد.

وی افزود: این تغییر جوی با وزش باد و بارش خفیف باران همراه است که از روز شنبه به طور موقت از میزان ناپایداری ها کاسته می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران گفت: از شنبه شب هم بارش ها به تناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد و از عصر روز دوشنبه بر شدت بارش ها افزوده می شود به طوری که بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

بر اساس این پیش بینی با خروج ناپایداری ها از روز دوشنبه از مازندران روز چهارشنبه آسمان استان صاف و افتابی می شود.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش دمای هوا مازندران از فردا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..