تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود مسافران نوروزی به خراسان رضوی از مرز ۱۰ میلیون گذشت

ورود مسافران نوروزی به خراسان رضوی از مرز ۱۰ میلیون گذشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مهدی فروزان سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: آمار ورودی مسافران به استان از طریق حمل و نقل جاده ای، ۹۰۱ هزار و ۴۵ نفر بوده که سهم ۹ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته چهار درصد کاهش دارد.
وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در ۱۵ روز گذشته را ۲۱۹ هزار ۷۱۰ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش دارد و ۲. ۲ درصد از کل مسافران ورودی در این مدت را به خود اختصاص داده است. مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا نهم فروردین ماه امسال را از مجموع مسافران، ۲. ۹ درصد اعلام کرد و افزود: ۲۹۵ هزار و ۴۴۵ نفر در ۱۵ روز گذشته از طریق راه آهن وارد استان شدند که در مقایسه با سال گذشته ۲۹ درصد کاهش دارد. فروزان گفت: هشت میلیون و ۶۰۹ هزار نفر نیز از طریق وسائط نقلیه‌ی شخصی به استان وارد شدند که ۸۵. ۹ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۰ درصد رشد دارد.
وی همچنین از ورود ۶ میلیون ۱۳ هزار و ۹۰۱ نفر زائر به مشهد مقدس در ۱۵ روز گذشته خبر داد که در مقایسه با سال گذشته هشت درصد رشد دارد. سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی افزود: آمار ورودی مسافران از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا نهم فروردین ماه امسال به مشهد از طریق حمل و نقل جاده ای، ۶۶۲ هزار و ۳۵۳ نفر بوده است که سهم ۱۱ درصدی از کل مسافران را به خود اختصاص داده و در مقایسه با سال گذشته دو درصد کاهش دارد. فروزان آمار ورودی زائران و مسافران از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد در ۱۵ روز گذشته را ۲۱۹ هزار ۳۰۲ نفر اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته ۱۶ درصد افزایش دارد و ۳. ۶ درصد از کل مسافران ورودی در این مدت را به خود اختصاص داده است. مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران و سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی، سهم مسافران ریلی ورودی از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا نهم فروردین ماه امسال را از مجموع مسافران، پنج درصد اعلام کرد و افزود: ۲۹۵ هزار و ۴۴۵ نفر در ۱۵ روز گذشته از طریق راه آهن وارد مشهد شدند که در مقایسه با سال گذشته ۲۹ درصد کاهش دارد. فروزان گفت: چهار میلیون و ۸۳۸ هزار و ۸۰۱ نفر نیز از طریق وسائط نقلیه‌ی شخصی به مشهد مقدس وارد شدند که ۸۰. ۴ درصد از سهم مسافران ورودی را به خود اختصاص داده اند و در مقایسه با سال گذشته ۱۳ درصد رشد دارد.

انتهای پیام//ف. ج.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود مسافران نوروزی به خراسان رضوی از مرز ۱۰ میلیون گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..