تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محورهای مشهد-چناران و مشهد-باغچه پرترددترین جاده‌های خراسان رضوی در نوروز

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، ابراهیم نصری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی، طی ۱۴ روز از طرح نوروزی یعنی از روز ۲۵ اسفندماه ۱۳۹۵ تا پایان روز هشتم فروردین ماه ۱۳۹۶، در مجموع ۱۱ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۳۸۱ تردد در جاده‌های خراسان رضوی ثبت شده است.
وی افزود:طی این مدت به طور میانگین روزانه ۸۳۰ هزار و ۶۷۰ تردد در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی به ثبت رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی درباره پر ترددترین جاده‌های خراسان رضوی در نوروز ۹۶ افزود: طی این مدت محورهای مشهد-چناران و برعکس با میانگین حدود ۷۸ هزار تردد در روز، آزادراه مشهد-باغچه و برعکس با میانگین حدود ۶۴ هزار تردد در روز و نیز محور چناران-قوچان و برعکس با میانگین حدود ۳۰ هزار تردد در روز بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.
نصری با اشاره به وجود دوربین‌های ثابت ثبت سرعت در محورهای مشهد- قوچان و برعکس، مشهد- تربت حیدریه و برعکس و مشهد-سرخس و برعکس، افزود: از ۲۵ اسفندماه سال ۱۳۹۵ آغاز طرح نوروزی تا پایان روز هشتم فروردین ماه جاری، در مجموع ۹ هزار و ۸۱۸ تخلف سرعت غیرمجاز شامل چهار هزار و ۵۳۹ تخلف سرعت لحظه‌ای و پنج هزار و ۲۷۹ تخلف سرعت متوسط غیر مجاز، همراه با تصاویر خودرو و پلاک آن از طریق این دوربین‌ها در این سه محور، ثبت و برای اعمال قانون به اجرائیات پلیس راهور کشور ارسال شده است.
وی گفت: در این مدت در مجموع سه میلیون و ۶۳۳ هزار و ۸۷۳ خودرو در این سه محور تردد کرده اند.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محورهای مشهد-چناران و مشهد-باغچه پرترددترین جاده‌های خراسان رضوی در نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..