تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیابان زدایی در 80 هکتار از اراضی مرتعی گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر گفت: از آنجایی که اکثر مراتع بخش چشمه ساران این شهرستان پوشش فقیری دارند برای اصلاح و احیاء و تولید علوفه برای دامداران منطقه، عملیات بوته کاری در 80 هکتار از عرصه های مرتعی خوش ییلاق آغاز شد.

حسین سلطانعلی افزود: این طرح با همکاری منابع طبیعی و مشارکت دامداران و اهالی روستای خوش ییلاق انجام و عملیات داشت و صیانت از این بوته های کشت شده به عهده خود مردم منطقه است.

از سال گذشته بیش از 11 هزار هکتار عملیات آبخیزداری و بیابان زدایی در گلستان انجام شده است.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیابان زدایی در 80 هکتار از اراضی مرتعی گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..