تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فردا؛ طوفانی شدن سواحل خزر در گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ اداره کل هواشناسی گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با نفوذ سامانه ناپایدار به استان از بعد از ظهر فردا هوای استان تحت تاثیر این سامانه قرار خواهد گرفت که در این مدت سرعت باد تا ۷۰ کیلومتر بر ساعت و در نزدیک سواحل استان هم به 45 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع موج هم تا سه متر خواهد رسید.

فعالیت این سامانه تا روز شنبه ادامه خواهد داشت که در این مدت افزایش ابر، بارش متناوب باران، وزش باد نسبتا شدید، مه غلیظ و طوفانی شدن دریا پیش بینی می‌شود.

از بعد از ظهر شنبه هم به تدریج با کاهش 10 تا 12 درجه ای دما، شاهد بارش متناوب باران در مناطق مختلف استان و بارش پراکنده برف در ارتفاعات و احتمال وقوع رعد و برق هستیم.

این روند متناوب تا اواخر وقت روز سه شنبه ادامه دارد و به سبب شدت بارشها آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می شود.

در این اطلاعیه به صیادان توصیه شده اقدامات ایمنی را هنگام صید و صیادی، شیلات و دریانوردی انجام دهند.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فردا؛ طوفانی شدن سواحل خزر در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..