تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برنامه ريزی برای تبديل شهرداری به مجموعه‌ای مردم‌مدار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سقائيان‌نژاد،شهردار در ديدار نوروزی مديران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر قم، با بيان اينكه شهرداری بخش عمده سختی ها و مشكلات را پشت سر گذاشته است، به تصويب بدهی های شهرداری از دولت اشاره و اظهار كرد: تخصيص اين بدهی از سوی دولت اتفاقی ويژه بود كه بسياری اين مساله را باور نمی كردند كه محقق شود.

وی با بيان اينكه دولت هرساله سهمی را برای بدهی یروز شاهديم كه شهرداری به صورت يك‌جا بخش عمده‌ای از طلب خود را وصول كرده است.

شهردار قم رفع بخش عمده بدهی شهرداری از دولت را فرصتی دانست كه بايد از آن براي رشد و توسعه قم استفاده كرد و افزود: بهار فعاليت‌هاي عمرانی برای ما نيمه نخست سال است و تاكيد داريم كه اقدامات گسترده‌ای را در اين مدت كليد زده و پيش‌ ببريم.

سقاییان نژاد با تاكيد بر وحدت و حركت منسجم در سيستم مديريت شهری، خاطرنشان كرد: ما به دنبال شهرداری مقتدر، مردم مدار و مورد اعتماد مردم هستيم و همه وظيفه داريم در اين راستا حركت جدی داشته باشيم.

شهردار قم با اشاره به رضايت‌مندی علما و مراجع تقليد از روند پيشرفت فعاليت‌های مديريت شهری، گفت: بايد اين حركتي كه در شهرداری شروع شده با توان بيشتری ادامه پيدا كند و عزم ما تنها خدمت به مردم است.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برنامه ريزی برای تبديل شهرداری به مجموعه‌ای مردم‌مدار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..